De titel zegt het al. Ik ben bezig met het bekleden van de babykamer, maar ik weet niet wat ik op de kast moet zetten ter decoratie! Iemand een tip idee of wat zit er bij jullie op de babykast? tx
Een antiek kinderstoeltje met mijn knuffelaap van vroeger . http://i456.photobucket.com/albums/qq290/Rinskevanmensvoort/kinderkamertotaal1.jpg
Ik heb een paar knuffels van vroeger op de klerenkast staan ter decoratie, mochten we nog knuffels krijgen dan komen die er waarschijnlijk ook gezellig bij te staan.
Uhhm vergeet de knuffels niet want het zijn wel stof vangers!! Denk dat ik niks op de kast ga zetten omdat de kast niet het eerste is waar je je blik opzet! Hier is het ledikantje de "blikvanger"
Wij hebben er drie koffertjes op geschikt. Daarin zitten haar eerste spulletjes zoals eerste pakje,kaartjes,... Is ook gemakkelijk netjes te houden.
Knuffels, gipsbuik, fotolijstje van babyshower en spenen (zo hoef ik snachts in het donker geen speen te zoeken )
@rinnie en Nikske. Leuk zeg die foto's. bedankt voor de tips meiden. Ik ga eens zien, want beertjes die houden toch redelijk wat stof. Maar fotolijstjes en een leuke mand zoals ellen zei! lijkt me super leuk
Wij hebben een paddestoellamp (zwart-wit) en een grijs houten kistje erop staan met hierin wat kinderboeken (en natuurlijk 'oei ik groei )
Op de babykamer: Ik heb er een grote gekregen teddybeer opstaan en een grote teddybeer die ik ooit eens van mn vriend heb gehad. Voor de rest staat haar eerst gekregen pop en barbiepop erop en nog wat gekregen knuffels. Op Tycho zn kamer staan wat knuffels die hij gekregen heeft en wat vrachtauto's ter decoratie. xxx
Dank je wel!! Ik heb hem bij een babywinkel gekocht die opheffingsuitverkoop heeft...normaal best prijzig, nu 50%! Ik weet niet wt het merk is, maar je kunt hem overal vinden...even googlen paddestoellamp en je vindt hem! Hij is er in twee formaten en allerlei kleurtjes!