Welk matrasje kiezen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dieseltje2, 29 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik zie door de bomen het bos niet meer...
    Welk matrasje moet ik nou kiezen, binnenvering, pocketvering, HR-schuim?
    Ik wilde een matrasje waar ik de aerosleep op kan leggen (dat kan bij allemaal), maar doordat er zoveel verschillende matrassen en prijsklassen zijn weet ik het niet.....

Wie heeft er tips?

2. maximus

maximus Lid

11 sep 2007
    73
    0
    0
    Weet niet of je er wat aan hebt maar wij moeten zelf ook nog een matrasje voor het ledikantje kopen. We hebben eerst een matrasje voor de wieg gekocht bij prenatal is speciaal op maat gemaakt voor ons door de vorm van de wieg. Weet dus niet wat voor materiaal het is maar het zal ongetwijfeld goed zijn. Straks als we een matrasje voor het andere bedje gaan kopen wordt het een tussenklasse niet te goedkoop maar ook niet belachelijk duur. Kijk naar je portemonee zou ik zeggen. Pocketvering is helemaal niet zo slecht.

Wens je succes met het uitzoeken ervan.

Groetjes Diana

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wij hebben een koudschuim matrasje genomen bij babydump. was 89 euro dus een beetje gemiddeld qua prijs. en aerosleep hoor je wel veel over maar t is net of je dat echt wilt. zoveel verschil is er nl niet met die en een 'gewoon matrasje'.
    kijk eens op de site van baby dump daar staat wel een omschrijving bij de matrasjes en anders ga naar een babyzaak en laat je eens adviseren zodat je een idee krijgt wat t verschil is tussen de matrasjes.
    Succes ermee!

4. Wilbert Kuster

2 mrt 2007
    6
    0
    0
    Directeur
    Epe

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Bij leenbakker hebben ze een hele goede voor normale prijs!met binnenvering!

6. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Allemaal bedankt voor jullie advies!

7. Nadine1982

1 jul 2007
    51
    0
    0
    medewerker burgerzaken
    Hoogezand
    Ook wij hebben die van Leenbakker gekocht, wel de duurste variant nemen, want die andere is erg dun.
    Ze zijn nu in de aanbieding van 39,99 voor 29.99!
    En echt een fantastisch goed matras!

Deel Deze Pagina