heb een matrasbeschermer er onder liggen, en de onderkant van het bedje is open (lattenbodem achtig) En ik zal het matrasje regelmatig draaien. Denk dat het dan wel goed komt.
Wij hebben een gewoon redelijk goedkoop matrasje van de ikea met een matrasbeschermer. Ik vind het wel prima...hoeveel gewicht ligt er nu eigenlijk op? Dus tja ik ben van mening dat een duur matrasje gewoon geld klopperij is.
vast wel. ik zeg alleen wat de verschillen zijn en wat het advies is bij een polyether matras. dat het bij die kleintjes het minst om gewicht gaat. Voor de rest zijn wij zelf denk allemaal groot geworden op een polyether matras. Wel had mijn sch-zus een fam wieg gekregen waar een oud matras in lag. en die had ik haar wel ff laten ruiken. NOU daar schrok ze van dat rook dus echt naar schimmel. maar heb je zo op het eerste gezicht niet door. dan heb je het alleen over een matras van weet ik veel hoeveel jaar oud. denk niet dat je dat in 4 jaar tijd al hebt. tenzij je hem dus nooit draait/lucht en een enorm vochtig huis heb maar ieder zijn ding. ivm allergieen en dat die van de leenbakker toen ook maar 40 euro kosten heb ik voor een binnenvering gekozen.
thnx voor jullie antwoorden. Zal het met mijn man bespreken. Ik persoonlijk neig naar een aerosleep, maar ff zien dus.