opblaasbaar aankleedkussen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Athina, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hallo!

Heeft er iemand de laatste tijd ergens nog een opblaasbaar aankleedkussen gezien in de winkels?

Ik heb ze in internetwinkels wel gezien, maar las ook op forums, dat ze vorig jaar bij de Ikea en Etos (wel verschillende hoor) te koop waren. Maar daar kan ik ze nu dus (nog) niet vinden.

Over 6 weken gaan we op vakantie en het lijkt me toch wel erg handig in ons appartement, maar ook op het strand als hij groot genoeg is , om lekker op te liggen en op het vliegveld...

groetjes
    Athina

2. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb m idd bij de ikea gezien.

3. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Hier maandag nog in mijn handen gehad in Ikea, keertje informeren misschien?

4. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij hebben er iid eentje van Etos. Ik heb hem heel weinig gebruikt. Vond het niet echt een fijn ding. Het is best hobbelig en het ligt volgens mij niet super. Gewoon een mini luchtbed. Misschien krijgt Etos ze van de zomer weer, maar daar heb je dan ook niks aan ...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kom waarscheinlijk volgende week of die week er op weer bij ikea. moet nog het een en ander aanschaffen voor de uitzet van me broer.wil dan wel even voor je kijken(kan hem even tueel ook voor je kopen en opsturen)

Deel Deze Pagina