Welk matrasje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sanno11, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat het heel persoonlijk is. De werking van aerosleep is niet bewezen, dus daar kunnen ze niet veel over zeggen.

Over het snel verspreiden van heet water bij aerosleep had onze kraamzorg het ook over. Geen idee of dat klopt.
    Wiegendood heeft een onbekende oorzaak. Jammer genoeg blijven er heel soms toch kindjes overlijden op onverklaarbare wijze.

2. Kejay

Kejay Niet meer actief

De tijk van het matras kan inderdaad gewassen worden, helemaal mee eens, maar het wordt er niet mooier op. Maar aan de andere kant, zolang hoeft het ook allemaal niet mee...

Over de kruik, weet ik niet hoe het normaal gaat.
    Ik kan we wel herrineren dat onze kraamhulp adviseerde om de kruik dus niet naast het kindje te leggen met de dop naar beneden, maar helemaal aan het voeteneind met de dop naar beneden met die extra handdoek om het risico te verkleinen.

Nogmaals, het geeft mij geen zekerder gevoel, voor sommige misschien wel. Wij hebben hem alleen omdat we hem bij de kamer hebben gekregen, anders had ik waarschijnlijk ook een goedkopere oplossing gezocht, want duurkoop is niet altijd beter...

3. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je aan het surfen gaat op zoek naar goede baby matrasjes dan lees ik toch veel dat een goede matras erg belangrijk is maar goed daarmee wordt er nog niet gezegd wat dan een goede matras is, wel waar ie aan moet voldoen. Zoals minimaal 8 cm dik, luchtdoorlatend etc. Dus ben toch nog even benieuwd wat de kraamhulp jullie heeft geadviseerd?

Deel Deze Pagina