Mutsy wandelwageninzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annie24, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ons zoontje is nu 6,5 maand en ik heb net de wandelwageninzet op het onderstel gezet. Nu loop ik alleen tegen een paar dingen aan:

- je kan de zitdiepte op small of large zetten, maar ik zie het verschil niet ;) De knop staat nu zo dat de draairibbel horizontaal staat en 'large' staat horizontaal bovenaan (leesbaar dus) en small staat onderaan (op z'n kop) Staat hij zo goed afgesteld als ik de small stand wil?
    - als de inzet er op staat en ik doe de kap erop terwijl de inzet rechtop staat hangt de flap die aan de kap zit los, dus die zit nergens vast met klittenband en/of drukkers. Klopt dat? Vind het er zo 'raar' uitzien. Net alsof hij ergens aan vast moet, maar ik dat vergeten ben ofzo ;)
    - kan de wagen met de inzet erop naar je toe in 1x ingeklapt worden of moet dan de inzet eraf? Heb het geprobeerd, maar krijg hem niet netjes plat ingeklapt. Misschien kan dat alleen als de inzet van je af staat?

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Je eerste vraag kan ik niet beantwoorden; snap niet wat je bedoelt! Geen idee waar je het over hebt, maar klinkt best interessant.
    - Er hangt idd een rare flap als je de zitting rechtop hebt. Maar als je de wagen in ligstand zet, gaat dat ding mee en dan ziet het er niet meer raar uit.
    - Je kan de wagen alleen inklappen met zitting als de zitting van je af staat en dan moeten de haken wel om het ijzer heenzitten.

Succes met je wagen en wandelse!

3. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Ik heb misschien een antwoord op je eerste vraag. Het gaat om een heel klein verschil. Maar het gaan dan om de "diepte" van de zit. Dus hoe ver je je kindje met de billen naar achter kan zitten. Ik merkte pas dat dit nuttig is toen mijn zoontje al echt groot was. Maar voor nu kan je hem dus het beste op small zetten, dus dat de zitting het minst ver naar achteren kan. Succes!

Groetjes Mariska

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik ben het met ikke eens. Alleen als je kindje nog klein is heb je vaak dat voeten steuntje omhoog en dan maakt het niet veel uit.

Die flap, dat hoort zo.

En in een keer inklappen kan. Moet hè alleen ff kijken dat het gedeelte waar je kindje me zijn kont moet iets omhoog gaat.

Deel Deze Pagina