Hoi dames, Even een vraagje; Ik zag de korting voor vanavond via de website van puckababy. Nu wil ik graag een slaapzakje kopen voor ons mannetje. Nu zag ik ook de bakerslaapzak. Wat kan ik het beste kopen, een bakerslaapzak of een gewone slaapzak? Koop je de bakerslaapzak pas als het kindje onrustig slaapt?? Dank je!
Ik heb toevLlig vanmorgen een topic geopend dat er vanavond korting is van 20% bij puckababy,de bakerzak koop je pas wanneer je kindje onrustig slaapt. Zou niet vooraf kopen.
Heb hem net gisteren gekocht zonder korting...beetje jammer. Wij hebben de inbakerzak gekocht. Onze zoon sliep onrustig. Afgelopen nacht was de eerste nacht met de inbakerdoek. Hij heeft super geslapen! Als het niet nodig is, zou ik het ook niet doen. Het fijn dat ze zo goed slapen. Een inbakerdoek moet je namelijk ook weer afbouwen.
k zou het pas kopen als je zoontje is geboren... als het niet nodig is om in te bakeren vooral niet doen. wij gebruiken de grote slaapzak nu, ideaal maar omdat nu al aan te schaffen als je kleine er nog niet is zou ik niet doen hoor... acties genoeg zou ik zeggen en anders is marktplaats ook prima hoor! ik heb de mini en de slaapzak allebei via mp gescoord!