grote playpen is dat wat ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by kaaskroketje, Aug 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kaaskroketje

kaaskroketje Fanatiek lid

Apr 20, 2014
    1,189
    491
    83
    Female
    in heaven <3
    Hoi dames
    ik weet niet of het hier thuis hoort maar past hier toch ht best denk ik

ik ben aan ht kijken wat ik kan doen ipv box om toch een veilig speelplekje te creeeren , bedoel dan eerder als ik moet koken ofzo anders kan ze kruipen etc op de grond , nu kwam ik uit op een playpen . Lijkt me wel wat is ook groot 8m en kan uitgebreid worden .
    Ik zou dit kopen en dan op de grond puzzelmatten leggen .
    Is dit wat ? Ht is voor ons dohter vzn nu 10maand en achteraf voor de baby .
    Ik moet cht iets hebben maar de box vind ik zo zielig , en als ik hem nu wg kan doen kan die nog een rondje mee :D toch tot die baby ook begint te kruipen ;)
    Iemand hier ervaring ?

2. kaaskroketje

Apr 20, 2014
    1,189
    491
    83
    Female
    in heaven <3
    Zoiets

3. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

Nov 1, 2010
    594
    58
    28
    Wij hebben er 1 en ik zweer erbij! De tweeling hebben een eigen plekje waar ze zich heerlijk uit kunnen leven en hun kont tenminste kunnen keren zonder dat ze mij voor mijn voeten lopen of het bouwsel afbreken wat hun grote broer net heeft gebouwd.
    Ik vind het de beste koop geweest.
    Wij hebben er nu geen mat meer in liggen maar dat heeft er wel in gelegen.

4. kaaskroketje

Apr 20, 2014
    1,189
    491
    83
    Female
    in heaven <3
    Dus geen dom idee van mij ? :D . Hier is het zo datonze middelste ook nogal druk , driffterig en soms een tikkeltje agressief is , de oudste verdedigd zich wel maar de jongste kan dus ook niet op de grond als ik er niet continu bij ben , ik dacht dat dit een goede veilige oplossing was en zo kan ik ook wel mijn rug eens draaien , ik zeg ook niet voor ganse dagen maar zo toch een paar momentjes per dag ook als ik even met de oudste 2 bezig ben , nu zit ze nog in der box maar dat vind ze niet fijn ze is snel rondgelopen en het is te klein merken we .

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Lijkt mij ideaal.. Als ik de ruimte ervoor had, had ik het ook gekocht. :)

6. jamaila

jamaila Bekend lid

Jun 27, 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik had er een en vond het ideaal. Ik had mijn Eigen 2 kindjes van toen 2 en 3 jaar , die nog met loopkarretjes fietsjes enz door me huis raceten. En mijn 2 gastkindjes van 10 maand oud die begonnen te kruipen. Op de momenten dat ik naar het toilet moest, of eten moest bereiden, gingen de 2 kruipertjes daar in, zodat de oudste 2 geen schade toe konden brengen aan de 2 kleintjes. veiligheid boven alles

Share This Page