Heeft iemand van jullie de hoge kast en de commode direct naast elkaar staan op de babykamer? Ik twijfel of het niet te propperig zal worden. Willen jullie foto plaatsen?
Ik heb ze tegenover elkaar staan, vond het ook handiger om de commode naast het bedje te hebben. Het hangt ook een beetje van de indeling van de kamer af, onze kast is vrij groot en ik wilde niet dat hij al het natuurlijke licht uit de kamer zou houden.
heb ze naast elkaar, gaat prima is een vrij kleine kamer. als je binnenkomt rechts gelijk de kast en ertussen een luieremmer en dan de commode met wandrekje erboven. dan schuin het ledikantje daar naast zodat je er net tussendoor kan lopen voor de gordijnen. andere kant staat een speelgoedkist die ook als voedbankje gediend heeft klinkt propperig maar het valt nog reuze mee
Wij hebben gelukkig een inbouwkast maar anders had het zeer waarschijnlijk ook gewoon naast elkaar moeten staan. Zou het niet erg vinden, maar hier dus geen ervaring
Ik heb alleen een commode, maar m'n schoonzus had wel een hoge kast naast de commode staan. De hoge kast stond dan tegen de muur en daarna de commode. Zag er goed uit
Ik twijfel, kan het eventueel ook wel anders zetten maar als ze naast elkaar staan dan geeft dat in de rest van de kamer wel wat meer ruimte.
Hier staan ze ook naast elkaar, anders kan ik mijn kont niet meer keren Zit wel een kleine ruimte tussen waar de luieremmer staat, zodat ik zelf ook nog wat bewegingsruimte heb...