Hallo allemaal! De titel zegt het eigenlijk al... In maart verwachten wij ons tweede kindje. Onze zoon is dan net 2 jaar en ondanks dat hij heel veel zelf loopt en wil lopen willen wij sowieso een meerijdplankje aanschaffen voor hem. Wij hebben zelf de mutsy evo en ik ben benieuwd of er mensen zijn die al ervaring hebben met een meerijdplankje (het liefste een met zitje erbij)! In oktober schijnt er een plankje verkrijgbaar te zijn van mutsy zelf. Deze is echter zonder zitje er op. Zijn er alternatieven?
Ik heb hier ook de Mutsy Evo en moet ook op zoek naar een meerijdplankje aangezien mijn zoon volgende maand twee word en ik de volgende verwacht in januari. Ik heb op de babydump site geken en op prenatal en vond deze alleen. Met zitting is volgens mij van Kidssit maar heb nog niet informatie gezocht of die ook op de Evo past. Step Up Board Mutsy Igo/Exo/Evo | Meerijdplanken | Baby-Dump
Klopt die van de babydump had ik ook al ontdekt! Ben benieuwd of hij nu wel echt leverbaar is vanaf oktober! Ruim n jaar geleden hadden onze vrienden hem al besteld voor de igo. Zij hebben er nu sinds augustus een kidsit opzitten als ik het goed heb. Heb geen zin om ook ruim 9 maanden te moeten wachten...
Dat is belachelijk lang, ik ben ook wezen kijken op marktplasts voor de kidsit, maar ga denk ik wel even proberen in de winkel eerst of hij uberhaubt op de Evo past.