Welk meerijdplankje Maxi Cosi Mura?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kuona, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik wil voor mijn zoontje een meerijdplankje kopen. Wie weet welke op de maxi cosi mura past? Ik geloof dat die dingen niet universeel zijn?
    Het liefste schaf ik er één aan op marktplaats want die dingen zijn duur :$

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb ook een Mura en heb onlangs de Kidsit (die met een zitje op het plankje, je kan het zitje er ook afhalen) aangeschaft.

3. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Ik lees mee, wij hebben een mura 3.

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

5. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Hoe bevalt jullie zo'n meerijplank? Ik krijg altijd het idee dat het een enkel breker is. Of betekent het gewoon dat je dan niet de goede hebt???

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Tnx!
    Ik ben ook benieuwd hoe het bevalt. Kun je er zelf nog wel fatsoenlijk achter lopen? En kun je hem ook opklappen? Mijn zoontje loopt vaak ook wel goed mee.

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik gebruik de Kidsit uiteraard nog niet, maar heb 'm wel uitgebreid uitgeprobeerd in de winkel (dus met reiswieg en het stoeltje er op). Dochter heeft er ook op gezeten, dat ging hartstikke goed.

Wat betreft enkelbreker: dat valt mij mee. Ik zet de duwstang op de hoogste stand en heb zo geen last van onhandig lopen. Je kan de Kidsit met een bijgeleverd touw/elastiek aan je duwstang bevestigen als je het plankje niet gebruikt.

8. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben dus de BuggyBoard Maxi.
    Bij de reiswieg van onze Mura vind ik het niet zo'n heel groot succes nog. Zoonlief is eigenlijk net te groot om tussen de reiswieg en de duwstang te staan maar te klein om er achter te staan. Voor korte stukjes werkt het wel, maar zou er geen wandeling naar de winkel mee maken denk ik.

Hij is nu sowieso nog wel jong voor het plankje hoor. Maar bij het zitgedeelte lijkt het wel prima te gaan. Even erop gezet voor een korte test en dan heeft hij gewoon meer ruimte om te staan.

Deel Deze Pagina