Ik zag van de week een fietskar bij de hema staan, maar had niet veel tijd , dus kon niet even rustig kijken dus misschien hier iemand die hem ook heeft die wat vragen kan beantwoorden?? Kan die ook als buggy gebruikt worden? Hoe maak je hem aan de fiets vast? is hij goed?? (ik kon hem niet op hun site vinden)
ja wat een prijsverschil he ik zag bij de hema dat hij 125 kost. en op mp zie ik ze over de 300 staan dus vraag me echt af wat nou het verschil is. En in een fietszaak hier in de buurt zag ik hem op de site voor 169 en dat is ook direct een buggy. (die is nieuw) vraag me ook af hoe lang ze in die babyschaal 'moeten'
Houd in elk geval rekening met de breedte van de kar. Als je er ook mee in de stad wil winkelen dan is het zo dat ze niet breder moeten zijn dan 78 cm. Dat past hij door elke deur. Ik heb dus een kidcar en voor mij een reden om juist die te doen. Verder zal een kar van de Hema ook prima zijn. In elk geval veilig anders verkopen ze hem niet.
Ik heb er verschillende slechte ervaringen van gehoord. Kan het nu ff niet vinden, maar kijk anders eens op kieskeurig.nl. Ik geloof dat op de site van fietsenmetkinderen ook veel info over fietskarren te vinden is.
ik wil hem alleen gebruiken om de kinderen naar school te brengen, daarom vind ik een dure niet echt nodig, maar hij moet wel makkelijk op en af te koppelen zijn
ik het een dure luxe 1 persoonskar, heerlijke fietskar! merkte je niks van achter je fiets chailot nu heb ik een fietskar een minder luxe croozer 2 personen en eerlijk is eerlijk, je beenspieren worden veel meer getraind. Ik vind er een hoop verschil in zitten. daarbij heb ik de luxe fietskar op mp gekocht en voor het zelfde geld weer kunnen verkopen. maar wil je echt stukken fietsen of even de kinderen afgeven bij de opvang bv? gr brenda
wat vinden jullie hiervan.. wel erg goedkoop. Kinderaanhanger rood/zwart - Fietskar - Fietsen - Sport & Vrije tijd
die is ook mooi! Ik ga vanavond bij iemand kijken daar kan ik hem overnemen voor 70 euro, ben benieuwd, hoop dat het wat is! Op de foto's ziet hij er goed uit (vind alleen de kleur niet zo mooi)
ik wil hem ook gebruiken voor naar school brengen en om naar een dorpje 5 km verder te gaan. En als het regent is het ook wel handig en voor verre stukken lopen leek het me ook wel wat. Want de oudste wil nog niet zo heel ver lopen. en als hij dat al wel wil dan is het niet mijn tempo haha
ik heb deze via mp gekocht, moet hem nog uitproberen, maar weet iemand hoe de maxi cosi erin kan vastmaken?