Welk meerijplankje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ben voor onze dreumes die 29 mei 2 jaar wordt opzoek naar een meerijplankje voor achter onze x adventure x line. Dus het zal een universele worden. Maar is 1 met zitje nou echt nodig? Het is namelijk echt veel duurder ! Voor hele lange afstanden zal zoontje in zijn eigen buggy meegaan met papa. Maar ik zal vast eens alleen de stad in gaan met beide kinderen..

2. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Ik vond het wel fijn, nou ja mijn zoon dan. Hij ging er pas op als hij moe was en dan is het wel lekker als je kunt zitten.

Ik heb een kidsit tweedehands gekocht en inmiddels weer verkocht, dusd de totale uitgave valt wel mee.

3. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Wij hadden er ook 1 met zitje. Bij ons is dit heel goed bevallen. En ook weer heel makkelijk door verkocht via marktplaats.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb er 1 zonder zitje voor mijn meisje van bijna 2. Maar wij hebben de Bugaboo Donkey, duowagen. Dus voor lange stukken kan ze gewoon nog in de wagen. Maar als ik bijvoorbeeld naar het winkelcentrum wandel wil ze graag mee lopen en bouw ik de wagen om naar enkele wagen, wel zo makkelijk in de winkels ;) , en dan is het wel fijn als ze op de terugweg op het plankje kan staan.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.967
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje was 2 jaar en 3 maanden toen mijn dochter geboren werd, gewoon een meerijdplankje vd babydump €40 oid en hij vindt het nog steeds geweldig! De winkels zij hier 25 minuten lopen en dat gaat prima. Voor echt een dagje weg hadden wij inderdaad ook een buggy of bondolino.
    Mocht je trouwens nog naar de 9 maanden beurs gaan, daar verkopen ze zowel de plankjes als kidssit vaak met korting. ;)

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik heb toen via mp een buggyboard van lascal gekocht. Mijn zoon heeft deze echter nooit gebruikt, hij vond het niet fijn om mee te rijden en liep liever. Dus hier was het weggegooid geld zeg maar (al heb ik de buggyboard voor hetzelde bedrag weer verkocht). Dus ik zou zeggen koop iets via mp om te proberen anders is het zonde.

7. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Wij hebben er ook 1 met zitje. Ik heb er in de winkel gewoon verschillende geprobeerd, maar zoonlief wilde niet staan, hij wil liever zitten. Maar hij gaat er dan ook echt pas op als hij moe is, en dan wil hij inderdaad niet meer staan maar zitten. Het grootste gedeelte loopt hij gewoon zelf.

8. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Wij hebben er een zonder zitje, dochter was bijna 2 toen onze zoon werd geboren. We gebruiken het plankje niet veel meer trouwens.

Deel Deze Pagina