Ik ben voor onze dreumes die 29 mei 2 jaar wordt opzoek naar een meerijplankje voor achter onze x adventure x line. Dus het zal een universele worden. Maar is 1 met zitje nou echt nodig? Het is namelijk echt veel duurder ! Voor hele lange afstanden zal zoontje in zijn eigen buggy meegaan met papa. Maar ik zal vast eens alleen de stad in gaan met beide kinderen..
Ik vond het wel fijn, nou ja mijn zoon dan. Hij ging er pas op als hij moe was en dan is het wel lekker als je kunt zitten. Ik heb een kidsit tweedehands gekocht en inmiddels weer verkocht, dusd de totale uitgave valt wel mee.
Wij hadden er ook 1 met zitje. Bij ons is dit heel goed bevallen. En ook weer heel makkelijk door verkocht via marktplaats.
Ik heb er 1 zonder zitje voor mijn meisje van bijna 2. Maar wij hebben de Bugaboo Donkey, duowagen. Dus voor lange stukken kan ze gewoon nog in de wagen. Maar als ik bijvoorbeeld naar het winkelcentrum wandel wil ze graag mee lopen en bouw ik de wagen om naar enkele wagen, wel zo makkelijk in de winkels , en dan is het wel fijn als ze op de terugweg op het plankje kan staan.
Mijn zoontje was 2 jaar en 3 maanden toen mijn dochter geboren werd, gewoon een meerijdplankje vd babydump 40 oid en hij vindt het nog steeds geweldig! De winkels zij hier 25 minuten lopen en dat gaat prima. Voor echt een dagje weg hadden wij inderdaad ook een buggy of bondolino. Mocht je trouwens nog naar de 9 maanden beurs gaan, daar verkopen ze zowel de plankjes als kidssit vaak met korting.
Ik heb toen via mp een buggyboard van lascal gekocht. Mijn zoon heeft deze echter nooit gebruikt, hij vond het niet fijn om mee te rijden en liep liever. Dus hier was het weggegooid geld zeg maar (al heb ik de buggyboard voor hetzelde bedrag weer verkocht). Dus ik zou zeggen koop iets via mp om te proberen anders is het zonde.
Wij hebben er ook 1 met zitje. Ik heb er in de winkel gewoon verschillende geprobeerd, maar zoonlief wilde niet staan, hij wil liever zitten. Maar hij gaat er dan ook echt pas op als hij moe is, en dan wil hij inderdaad niet meer staan maar zitten. Het grootste gedeelte loopt hij gewoon zelf.
Wij hebben er een zonder zitje, dochter was bijna 2 toen onze zoon werd geboren. We gebruiken het plankje niet veel meer trouwens.