Mijn man en ik hebben een kinderwagen mogen bestellen. Mijn ouders/schoonouders hebben m betaald. Nu willen we wat terug doen om hen te bedanken. Hebben jullie ideetjes? We willen nu al wat voor ze doen. Na de geboorte maken we fotoboekjes van een newborn shoot voor ze.
Foto van een echo in een mooi lijstje ? Hier heb je speciale lijstjes voor... Of met een gedichtje met dank je wel namens de kleine?
Lekker koken, bios bon, sauna, 'blad-cadeau'. De baby zullen ze wel genoeg zien op alle foto's enzo. T lijkt mij leuk om iets voor hun te geven zonder je zwangerschap hierbij betrekken.
Ik heb nu iets bedacht: een pakket met beschuit en muisjes, geboortechocolade, een bedankkaartje. Hebben jullie ideetjes om nog meer toe te voegen aan dit pakket? Het hoeft niet per se iets met de baby te maken hebben, bv blauwe servetjes etc, maar het moet wel een beetje op budget blijven zeg maar... We krijgen niet voor niets de wagen , zelf hadden we m niet kunnen kopen
Dit dus, zou het ook niet te veel de zwangerschap erbij betrekken. Uitnodigen en een paar gangen diner zou mijn voorkeur hebben.