Een lekker oud bakkie. Een Opel Corsa uit 1997.. Prima ding hoor. Stoot alleen altijd mijn harses.. We reden eerst dikke volvo maar die zoop echt teveel, ingeruild voor een kleine Corsa dus.. prima ding. Wel klein.. maar de kinderwagen past achterin.. en we kunnen ons erin vervoeren!
ik heb een peugeot 107 5 deurs... uit 2010.... heerlijk autootje en rijd lekker zuinig! een nadeel ervan is dat de kofferbakruimte echt minimaal is.... maar daardoor zit je voor en achter wel royaal!
Ik moest onlangs mijn leasauto inleveren en heb toen zelf weer een autootje aan moeten schaffen. Ik ben voor de Skoda fabia gegaan (occasion), de kleine vijfdeurs. Ideaal autootje, de meeste zijn voor het standaard bedrag al uitgerust met elektrische ramen etc...kinderstoel en kinderwagen passen makkelijk achterin en rijdt prima. Bijna alle onderdelen zijn van Volkswagen, dus ook betrouwbaar.
Ik rij voor de dagelijkse ride in een roze Dayhatsu Sirion,fijne zuinige auto,kan er de wandelwagen goed in kwijt. Voor de leuk een Chevrolet c10 pick up,en in de zomer mijn mooie trots waar ik zo hard voor heb gewrkt,mijn Harley!
volkswagen golf 5! maar mis mn citroen c4 coupe nog elke dag, wat een fijne auto was dat!!!! mn man wil het er niet meer over hebben haha en denken al helemaal niet, hij vind deze vele malen mooier...en duurder :s