Naja, problemen klinkt meteen zo zwaar maar ik heb al herhaaldelijk (eigenlijk altijd) ruzie met Justin's pyama's. Ik koop ze al een maat groter ivm het shirtje maar sjeemig die broek dan!! daar kan ie in zwemmen hoor! Heeft iemand een tip voor een niet te dure pyama die WEL goed valt qua shirt én broek?
Ik koop pyama's met een boord aan de mouwen en pijpen bij de Zeeman. Dan maakt het niet uit dat de broek te lang is omdat het door de boord toch niet over de enkel heen gaat. Dan poft het een het een beetje op zeg maar. Het valt me ook op dat de broeken anders altijd veel te lang zijn in verhouding met het shirt.
Ik mix de pyjama`s als het niet past. Pas wat pyjama`s gehad die wel passen. Merkeloos dus ik weet niet waar ze vandaan komen. Maar ik trek rustig een broek 74 aan met een shirtje maat 86, als het maar past.
ik weet inderdaad ook niet wie die maten erin naait... het klopt inderdaad nooit. Ik heb nu toevallig een pyama van Name it, en deze klopt wonderwel. Maar was dan ook 15 euro. Vind ik best prijzig voor een pyama... (van oma gekregen) En verder mix and match. Oudere pyama broekjes en nieuwe shirtjes. Nieuwe broekjes wachten weer op grotere maten...
hier hetzelfde probleem. Bovenmaat is groter dan de ondermaat. En idd ook ik mix de pyjama's dan maar.
Ja, wat is dat voor iets achterlijks hè, mijn dochtertje heeft helemaal geen korte benen, maar van pyjama's zijn die broekjes altijd te lang! Waarom ze dat eens niet aanpassen, want ik hoor iedereen er altijd over klagen.