welk merk babyverzorgingsproducten gebruiken jullie?

Discussie in 'Verzorging' gestart door pim, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik begin met zwitsal, en puur omdat het zo lekker ruikt. ;)
    Na een poos ga ik over op babyprodukten van Shegron (oranje fles; Edah en Action) Die gebruik ik nu ook voor mijn dochter.
    Ik koop van alles gewoon 1 flesje/potje

2. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Als mijn neus me niet bedriegt, ruiken de spulletjes van de Etos net zoals de Zwitsal, errug lekker dus. Alleen qua prijs is de Etos een stuk goedkoper, haha.

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik ge de producten van kruidvat gebruiken. Heb vandaag weer wat flesjes gekocht. Van elk product 1 flesje of potje koop ik. Is genoeg denk.

Zwitsal is wel lekker maar wel duur en ik weet niet of de kleine er wel tegen kan. Straks heb je alles gekocht en dan is de kleine er allergisch voor. Zonde van de flesjes, toch ?

4. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Met 1 fles doe je eigenlijk heel lang. Ik zou niet gelijk alles dubbel halen. Je hebt tijd zat om weer een andere te halen als ie bijna op is.

5. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat grappig om te lezen dat iedereen een andere baby verzorgingsproducten gebruikt. Ik gebruik nu de shampoo en haarlotion van etos voor me eigen haar en het ruikt echt lekker. Ben er zeer te vreden over vandaar dat ik straks de etos producten voor me baby wil gebruiken. Zwitsal ruikt ook heel lekker maar die gebruik ik liever niet. Me moeder had het ook voor mij gebruikt toen ik baby was maar ben er allergisch voor nu nog steeds trouwens. De baby verzorgingsproducten van kruidvat vindt ik persoonlijk ook niet zo lekker ruiken. Maar nog bedankt over de tip van hoe veel flesjes. Dan kan ik vd week de verzorgingsproducten alvast beginnen in te kopen :D

6. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Ik heb voor Senna (bijna) alles van zwitsal. Haar huidje kan er goed tegen.
    Heb in 't begin ook wel 'ns proefjes gebruikt van Natusan en Weleda.
    Zwitsal is idd vrij prijzig, maar je doet er wel lang mee! Van alle producten die ik heb, ben ik nog met de 1e fles bezig en Senna is al bijna 6,5 maand!
    De babyolie gebruik ik 't meest; bijna iedere dag.
    Ik heb geen shampoo gekocht (ook al heeft Senna 'n bos met haar!) want als je dat vaak gebruikt, heeft je kindje meer kans op berg.
    Ik heb laatst nog 'n x de wasgel gebruikt om haar haren te wassen, maar de dag erop had ze meteen wat berg.
    Haar haren was ik dus nu alleen met water. (doe wel altijd badmelk/olie in 't badwater)

Heb ook zwitsal talkpoeder, dat heb ik al best vaak gebruikt. Dit voor de smetplekjes die Senna soms tussen haar rolletjes heeft! Haha.
    (komt door 't zeveren, al wat ik niet van haar kin veeg, gaat òf op haar slabber, òf gaat meteen tussen haar nek/keel-plooien zitten!)

7. wolkje

wolkje Actief lid

16 mei 2006
    179
    0
    0
    hier alles van weleda! ruikt heerlijk en pepijn kan er goed tegen (had in het begin vaak last van eczeem, maar met het mooie weer niet meer)...
    is vrij prijzig maar je doet er lang mee, en niet op dieren getest, hihi!

8. Niet meer actief

lijkt me wel, als je bedenkt dat het zeer waarschijnlijk is dat je de helft van de producten laat staan.

Mijn kraamhulp vond het niet nodig om producten te gebruiken en dat heb ik overgenomen. Het enige wat ik gebruik is douchespul van natusan. Verder niets. Ik smeer As niet in met olie of creme.. ze heeft een prima huidje, waarom verzieken met ....

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    De baby verzorgingsproducten van Kruidvat en Etos zijn trouwens ook niet getest op dieren. Dus dat is weer een mooi plus puntje :D

Deel Deze Pagina