hallo, ik ben op zoek naar een fijn merk bed textiel (lakentje en dekentje voor de wieg). het is voor in de winter, kan ik dan een katoenen dekentje gebruiken met katoenen lakentje? welk merk is aan te raden?
Ik had katoenen lakentjes van Koeka en prenatal (is wat dunner) en een katoenen dekentje van lief. Het dekentje kun je dubbel slaan dan is wat warmer. En als het heel koud is kun je eventueel een extra katoenen denkentje gebruiken.. Onze dochter lag, toen het echt koud was al in een slaapzakje (met een dekentje)
Ik heb voor de eerste alles bij Prenatal gekocht. Maar ik vind de hoeslakentjes maar zozo. Ze lubberen naar mijn gevoel nogal snel uit. Die van de Hema bevallen hier een stuk beter.
Ik heb aerosleep hoeslakens, en verder lakentjes van cottonbaby en dekens van koeka. Blijft allemaal mooi, maar heb het pas 3 maanden in gebruik..
ik heb de moltons van verschillende winkels, maar vind ze van de hema het fijnst. Hoeslakens van zowel Hema als Prenatal, ik vind het allebei prima kwaliteit. Dekens had ik van de Hema (wit) en Prenatal (Turqouise). Ik vind die van de hema mooier, maar die hadden (toen) geen turqouise. Hoeveelheid beddengoed is afhankelijk van je kindje: de ene heeft meer nodig dan de ander en het ligt ook aan de temp op het kamertje. Ik stook boven niet en in de winter had ik er toen 2 dekentjes op met een lakentje. Later 1 dekentje+lakentje en een dun slaapzakje (zoonlief kroop onder de dekens vandaan en kreeg het dan koud).