Ik heb die van zwitsal. Teddycare vind ik de vreselijkste doekjes ooit! Stinken en je veegt de poep er alleen mee aan de kant, in plaats van dat je het afveegt. Pampers vind ik vies ruiken.
Hier meestal de doekjes van de Lidl (groen). Ben ik in de buurt van Action neem ik ze daar mee. C1000 gaat ook wel maar dan niet die van de basis. Die doekjes zijn veels te dun.
Wij gebruiken de zwitsal doekjes. Erg fijn en zacht en ruikt heerlijk! Halen meestal zo'n doos waar een aantal pakken in zitten.
Hier zijn de pampersdoekjes favoriet! Ruiken niet te erg en zijn fijn! We kopen altijd die dozen bij de kruidvat. 12 pakjes voor 17,99.
Lidl merk (groene verpakking rukt een beetje naar parfum vind ik maar niet te zwaar gewoon licht parfumgeurtje), zwitsal en huggies ruiken heerlijk, niet te droog niet te nat. Huggies zijn maar 1.00 bij de action lekker goedkoop, aangezien je ze weggooit
Nou we gebruiken hier wisselende merken. Iig niet die Pampers of Zwitsal, die vinden we stinken en veel te nat! Meestal die van de Kruidvat, aanbieding verpakking, als we bij de Lidl zijn geweest nemen we daar wat van mee. Heel af en toe van de Action of de AH. AH vooral als het op is en we toch even naar de supermarkt gaan. Over het algemeen niet zo kieskeurig...
Wij gebruiken altijd Etos eigen merk heel vaak een aanbieding van 6 voor 6.. wij doen dan de standaard zijn de enige die wij fijn vinden
Ik gebruikte altijd de pampers doekjes. Vond ze alleen nogal duur. En aantal verschillende uitgeprobeerd en zijn toen bij die gele van de action uitgekomen. Zijn pet 2 verpakt voor 1, 99 geloof ik. Zitten er ook veel in. Zijn nat genoeg en lekker zacht. Vind het ideale doekjes!
Wij gebruiken vanalles, als het maar sensitive is.. Die andere zitten vol met parfum. Gebruiken de sensitive ook voor gezicht en handjes .
Normaal pampers, maar vandaag tijdelijk van de aldi grhaald. Want de pampers haal ik ze altijd bij de makro. Kon vandaag effe niet en had dingend nodg.
Ik lees ook mee... Voor de geboorte hadden we zoveel pampers sensitive ingeslagen dat ze nu net pas op zijn. Mijn zoontje is inmiddels 13 maanden. Soms tussendoor ook zwitsal gehad. Nadeel van de pampers sensitive: Ik vond ik ze tè nat en trok de een met de ander uit de verpakking.. (dus vaak weer doekjes terug proppen).. Bij zwistal had ik dat minder erg.
Hier alleen nog maar huggies pure. Over de zwitsal sensitive, gebruik ze zelf maar eens, dan merk je wel dat ze helemaal niet sensitive zijn. Prikken joh die doekjes.