Trakteren geboorte zusje peuterspeelzaal..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Oedy, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Iemand nog leuke en gezonde ideeen voor traktatie geboorte zusje...

Ik zelf kom niet echt verder dan een roze ballon met doosje rozijntjes..

Ik wil geen snoep trakteren...

2. tuc

tuc Niet meer actief

een nijntje koekje en dan besmeer je het truitje met boter en roze muisjes.

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Wat is er mis met een roze ballon met doosjes rozijntjes? Hartstikke leuk! Ik denk dat het de kinderen niks uitmaakt, als er maar getracteerd wordt. :D

Of wil je een competitie gaan starten voor de ingewikkeldste en meest originele traktatie? ;)

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Dit! Erg leuk, trakteerde mijn dochtertje ook op, alleen dan met blauwe muisjes want wij hebben een broertje ;)
    Ohja en wij besmeerden het truitje met chocopasta ipv boter, dat plakt nog net ietsje beter.

5. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    #5 Oedy, 5 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
    Nee ik wil geen competitie gaan starten.. En wil al helemaal niet een ingewikkelde traktatie gaan maken als ik net ben bevallen ;)...

Maar een beetje orgineel vindt ik wel leuk...;)

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb lange vingers half het boter besmeerd en dat gedoopt in de muisjes. Je kan ook iets nu al maken wat je in kunt vriezen.

7. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Dit hebben wij ook gedaan. Manlief had het zo gepiept:)

8. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Even googlen op gezonde traktatie met babybel kaasjes, fruit of broodjes? Dan vind je heel veel leuke traktaties, van vermomde mandarijnen tot fruitspiesjes of zelfgebakken worstebroodjes.

(Stuk kleiner ook dan allemaal opgeblazen ballonnen)

9. penseel

penseel Niet meer actief

Volkoren beschuitje met muisjes.

Ik heb toen zoon beschuit met muisjes laten trakteren. Traditie beschuit met muisjes.

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik vind je eigen idee van een ballon met rozijntjes tot nu toe het leukste idee. Is ook super easy!

Ik zeg doen!

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Gewoon, beschuit met muisjes, of cupcakes maken met muisjes (cupcakes kun je al bakken en invriezen, beetje glazuur erover en muisjes strooien, kan dan later)

12. Klets

Klets Bekend lid

20 nov 2013
    570
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier was het een doosje met aardbeienstukjes van de hema (die zijn roze) en daar had ik een plaatje opgeplakt met roze en witte muisjes met ZUSJE erop. Het plaatje had ik van google afgehaald en even op maat gemaakt. Simpel te maken en het voordeel hiervan was dat ik ze al van te voren kon maken. Hierdoor hoefden wij ze alleen nog maar mee te geven toen de kleine was geboren was en hadden wij zelf of de leidsters geen gedoe.

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ik heb toen Marie koekjes gesmeerd met muisjes ...
    is iets kleiner mijn ervaring was dat een beschuit iets te veel was voor zo'n kleintjes ...

14. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik had een zakje (doorschijnend) met een blauwe ballon, blauwe roltoeter, jip&janneke rozijntjes (blauwe verpakking)
    en blauw witte snoephartjes er in.
    En dan aan de bovenkant vh zakje blauw papier met de tekst "ik heb een broertje.
    Zag er erg leuk uit! Had het idee van Pinterest. Daar kan je ook altijd ff op kijken.

En voor de leidsters had ik een blauwe nagellak met een label eraan met de naam van baby. :)

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik zat met hetzelfde ;) Heb nu verzonnen om een Hema geboortekoekje in een organza zakje te doen (kun je met een lintje dichtmaken) en klaar ben je. Je kunt die zakjes in allerlei kleuren bestellen. Vind het wel gemakkelijk en leuk.

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#16 Polletjepiek, 6 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2015
    Mijn dochter heeft dit getrakteerd toen haar broertje werd geboren.
    Die popjes hadden ze bij Action, de spekbolletjes bij Jamin.

Had één voor gedaan. De rest hebben mijn dochter en de kraamhulp c/q buurvrouw gemaakt.

Deel Deze Pagina