meeloopplankje

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door friezinne82, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Hoi Meiden,

Na de vakantie moet onze oudste dochter weer naar school en Mark kan dan nog niet zitten. Nu ben ik op zoek naar een plankje achter de kinderwagen zodat onze jongste dochter achter de kinderwagen plaats kan nemen als ze moe is van het wandelen.

Het merk van de kinderwagen is Xadventure. Ik kan zelf niks vinden. Weet één van jullie of er voor dit merk ook van die plankjes verkocht worden?

2. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je zou op de website van de Kidsit kunnen kijken of deze past. Die past op bijna elke wagen. Hier kan je dochter ook op zitten.
    https://www.kleinedreumes.nl/

Ook het buggyboard van Lascal past vaak wel...

3. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    thanks voor de tips. Die kidsit ziet er gaaf uit! Vind m alleen wel duur.

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem voor mijn dochter gebruikt toen ik een oppaskindje had met precies 2 jaar verschil. Mijn dochter zat er graag op en ik vond het een degelijk en handig ding. Als ze niet meer willen zitten kun je het zitje er eventueel ook afhalen.
    En zit/staat er geen kindje op, kun je hem met een bandje vast zetten en dan zit hij ook niet meer in de weg. Op en af is ook zo gedaan.

Ik had hem destijds via MP gekocht, scheelt een hoop! O, en na gebruik ook weer verkocht en kreeg bijna het aankoop bedrag weer terug!

Deel Deze Pagina