Ook ik heb de spulletjes van Weleda klaar staan.... Heb ook veel van Zwitsal gekregen maar start met Weleda.
ik heb de hele lijn van etos en het ruikt heerlijk heb gewoon alles gepakt wat ze hadden hihi had ik bij eva ook
Ik gebruik zwitsal en natalis, heerlijk. Steven kan er tegen, dus dat is fijn. Op het kastje boven de commode heb ik; *badschuim *bodymelk *shampoo *olie *haarlotion. *creme voor op het gezichtje *en dan nog sudocreme, en bepanthem zalf voor de billen. Na z'n badje smeer ik hem altijd in met bodylotion of olie, daar worden ze heerlijk zacht van, en dan ruiken ze zooo heerlijk. En dan lekker schoon het bedje in, en dan lekker slapen wat wil je nog meer! p.s ik kreeg 2 soorten verzorgingssetprodukten op m'n verjaardag toen ik zwanger was, vond ik zo leuk!
Haarlotion is eigenlijk gewoon parfum hoor zover ik weet zit er echt geen functie aan, dus dat is dan alleen voor hetlekkere maar absoluut niet noodzakelijk. Dus zeepvrije wasgel waar je ook de haartjes mee kan wassen en sudocreme dan ben je een heel eind (ja en luierdoekjes en zo) Onze kleine man kon ook niet goed tegen zwitsal, dus heb van alles geprobeerd, maar nu hij weer tegen zwitsal kan blijft dat toch echt mijn voorkeur houden hoor
Ik gebruik zwitsel voor te wassen en natusan rustgevende bodylotion voor erna, omdat ze van de zwitsel lotion een droog huidje kreeg
mijn zoon en dochter hadden vanaf dag 1 alles van zwitsal (maar dan ook echt alles wat er maar bestond ) en voor deze wil ik natusan of sebamed gaan proberen... denk dat ik van beiden merken alles maar koop en mocht er iets niet bevallen dan maak ik er iemand anders blij mee !
Ik gebruik voor Sven zwitsal. Gelukkig kan hij er gewoon tegen. Mijn zusje had een heel zwitsalpakket gekocht. Alles wat er maar te krijgen was Wat gebruik ik voor Sven: - Olie voor in bad maar dan doe ik hem na het bad insmeren en de olie niet in het bad. Kan hij ook geen badolie binnenkrijgen. - Zeep, om z'n billen in te zepen voordat ie in het badje gaat - Heel soms haarlotion. De rest gebruik ik lekker zelf 8)