koop je het altijd in outlet of gewoon nieuw ik zag bij marktplaats staan met een moncler jas maar dat is een half maandsalaris voor een jas k ben ook gek van de duure merken maar koop wel bijna alle echt dure dingen outlet
Mirell ik koop eigenlijk nooit outlet.. Ik zou niet eens weten waar ik het moet halen? 2x per jaar ofzo kom ik wel eens in Roermond, maar vind vaak dat ze daar niet veel hebben
En verder zie ik idd wel eens sites op internet, maar daar bestel ik eigenlijk haast nooit! Ik wil graag de kleding die ik koop zien & voelen haha En de uitverkoop is helemaal een crime, noooooit eens iets in de maar die ik zoek! Frustrerend!
Lipfish (vind ik super en zoontje ook, speelt er graag mee!) Mexx Petit Bateau P'tit Filou (Filou & Friends) Grain de Blé Lief! Koeka Hema (rompers) Kik kid (zooooo leuk!)
zijn er bij jullie in de buurt veel winkels die het verkopen dan?? Of woon je vlakbij een grote stad??? Bij ons in de stad is er maar 1 winkel die zulke merken verkoopt, is nog een piepklein winkeltje ook.
ooo...........heb net bijna de hele lijn van S&D le chic gekocht voor mijn dochter. Staat haar zo geweldig en vind het zo stijlvol!
[FONT="]Online kinderkleding kopen - Kindermodewinkel.nl - Retourneren[/FONT] en dan zoeken onder s&d le chic babycollectie. en op Kinderkleding en Babykleding | Online kinderkleding bij Happybee.nl
Noppies Hema Name-it Bakkaboe!! Zeeman en Wibra hebben ook wel leuke (vooral goedkope ) dingen Feetje, alleen dat verkopen ze bijna nergens...
leuk!!! Ik had bij happybee idd al een paar dingen gezien, heb je ook die zwarte jurk met grijze stippen, echt zo lief!!!
Die jurk met grote stippen ja! Die met al die kleine stipjes vond ik iets teveel ehm.........stippen En de winterjas met sjaal, en een vest met allemaal kleine strikjes, en een rokje met shirtje en bolero. En een lege bankrekening
Noppies, Hema, C&A, Hier (Bakkaboe), Dirkje, Feetje, Name-it. Zeeman en Wibra deed ik eerder wel, maar dat zit nu echt belabberd. Binnen de kortste keren te kort, en altijd te wijd Jammer, maar helaas. Ik heb wel in het begin erg veel gekregen, en begin nu pas een beetje mijn eigen merken te vinden! Ik ben vooral echt fan van Noppies, heerlijk spul en past goed!
zeeman!!!! ontzettend leuke kleertjes,,en heel goedkoop... ze groeien toch overal zo uit jasjes koop ik wel bij hema/h&m
Hier voornamelijk: Ralph Lauren Tommy Hilfiger Burberry McGregor Vingino Retour Jottum Barbara Farber Mexx Esprit Name It Maar ik koop ook wel eens wat bij de Hema of H&M, maar nu eigenlijk alleen nog de basics. Ik ben er een beetje op afgeknapt dat er dan nog 3 meisjes in de klas met hetzelfde lopen
Ik ben grote fan van Feetje en Vinrose, de laatste koop ik overigens alleen in de uitverkoop. Voor de rest echt van alles, veel van Noppies, Mexx, Prenatal (steeds minder), bakkaboe. Basics van de Hema en sokjes van Bambino (de enige die ze niet zomaar kunnen uittrekken)