Voor de kunstnagel dragende dames: Wat betaal jij ervoor en om de hoeveel weken laat je het dan doen?
Ja dat is zeker vaak, maar heb het ook echt nodig Werk in de horeca en daar hebben Ze te lijden ( vaak in water etc) En mijn nagels groeien erg snel heb het vaker geprobeerd om de drie weken maar dan braken Ze vaker af
Ik zet ze ook zelf, haha heb een eigen salon maar ben gewoon nieuwschierig Zelf doe ik ze om de 4 of 5 weken. Rot klus vind ik het bij mezelf
Ja echt he??? Ik begin ook altijd met mn 'slechte' hand. Dan heb ik dat achter de rug. En omdat ik dan meestal 1 tot 1,5 uur verder ben doe ik mn goede hand een dag later. Dat is meestal met 3 kwartier gebeurd
Om de 14 dagen, zijn soft soak-off gel van OPI. Wil niks anders meer! Prijs loopt uiteen van Eur 30,- tot Eur 100,- als ik ook nail art doe.
Ik ging om de 4 weken, en ik betaalde 45 euro voor een bijvulling.. Paar weken terug een ander meisje geprobeerd, die vroeg ineens voor bijvullen na 4 weken ipv 3 de prijs van een nieuwe set en ze deed er 3.5 uur over. Nu zijn ze d'r af, stuk goedkoper..
Nou ik was bang dat ik te duur was. Ben pas verhoogd naar 37,50 voor bijvullen. Maar mijn klantjes doen er allemaal minimaal 4 weken mee. Na 4 weken hebben ze dan wel veel uitgroei maar verder niks aan de hand. Als im zie dat sommige iedere 2 weken 20 euro betalen val ik nog mee met mn prijs