Ik wilde inkopen gaan doen voor flesvoeding, maar ik zag door de bomen het bos niet meer door al die verschillende merken flesjes. Dus nu ben ik benieuwd met welk merk jullie begonnen met flesvoeding en hoeveel kocht je in?
ik zou niet teveel in huis halen. vriendin had een compleete avent set gekocht en daar wilde dekleine niet uit drinken. toen difrax en ook die wilde hij niet. uit eindelijk wil hij alleen uit een dodi fles drinken. nu nog trouwens.
Het is inderdaad baby die beslist uit welk merk fles er wordt gedronken Onze dochter was een hele straffe drinker (zoog heel hard) en was dus tevreden met Avent flesjes (hebben een stugge speen). Je kan een starterssetje kopen om uit te proberen, maar ik zou zeker geen uitgebreide aankopen doen voor je ervaring hebt met het drinkgedrag van je ukje.
Hier ook een die heel hard zoog, avent werkte juist niet (verslikte zich steeds). Enige wat goed ging waren de difrax s-flesjes met platte speen. Wij hadden nutrilon en tussentijds ook nog nutrilon voor spugende babys maar daar kreeg hij diarree van.
Dr. Brown flessen met smalle hals en kruidvatvoeding. 'k Had een set van vier flessen en één pak voeding staan.
Ik ben na 2 wkn BV overgestapt op nutrilon standaard en heb de aventflessen. Ondertussen nutrilon 2 standaard en nog steeds de aventflessen.
difrax vond ik ook altijd de beste maar je weet het niet je moet toch kijken welke de baby het fijnste vind
Wij zijn in kennis geraakt met Nuby op de 9 maanden beurs vorig jaar, wat een super spul. Die man heeft ons bijna een uur lang vermaakt met informatie en de dingen die ze uitvinden. Zoals een soort speen met daaraan een zakje, dat als je kindje in de auto zit en een stukje appel eet je dat in het zakje doet zodat je kindje nooit kan stikken. Of ijs fijn stampen als de tandjes doorkomen!! wat een super spul, echt een aanrader!! -------------------------------------------------- De Nûby Natural Touch flessen kun je enigzins indrukken zodat je je kindje kan helpen drinken, wanneer deze nog niet genoeg kracht heeft om zelf de melk uit de fles te zuigen. De 3 unieke SoftAir ventieltjes van Nûby in de hals van de speen, laten 3x beter lucht in de fles, zodat de baby tijdens het zuigen zijn natuurlijk ademritme kan behouden. Op deze manier wordt de kans op pijnlijke darmkrampjes en reflux 3x verminderd. De Nûby Natural Touch produkten zijn 100% Bisphenol A (BPA) vrij. Bisphenol A (BPA) is een chemische stof die gebruikt wordt voor de productie van polycarbonaat plastic om die producten stevig te maken.
Ik zou maar 1 fles en speen in huis halen. Ik had wat van Avent, maar uit die spenen kon Eva niet drinken, ze kreeg er gewoon haast niets uit. Met een difrax speen ging het wel, maar doe past niet op de Avent fles. Voor Lisa weer nieuwe difrax speenjes gehaald, maar die kan daar dus niet uit drinken, zuigt de hele speen plat. Bij haar gaat Avent wel goed.
Hoi hoi, Hier eerst 6 maanden borstvoeding en af en toe een afgekolfde uit een avent fles. Ging super! Had gewoon een starterssetje van avent en daar kom je een heel eind mee. Zijn ongeveer 20 euro. Had ook een borstkolf van avent en daar zaten bakjes bij voor afgekolfde melk waar je ook de speen op kan draaien erg handig! Nu alleen nog fles en nog steeds gelukiig met avent!
Sven drinkt het best uit de difrax S flessen. Ik heb er 3, 1tje ervan staat permanent op het kinderdagverblijf en de andere 2 heb ik thuis. Vind 2 wel makkelijk want als we wat langer weg zijn op een dag heb ik voor zijn voedingen altijd een schone fles, want er zijn maar weinig toiletten waar ze warm water kranen hebben zodat ik de fles goed kan uitspoelen.
In het begin hadden we TommeeTippee flessen die waren heel fijn. Toen ze overging naar grotere flessen ging deze speen niet snel genoeg voor haar en zijn we na eerst Difrax geprobeerd te hebben wat een nog groter drama was overgegaan naar Avent. Hier drinkt ze super uit. Ik was alleen zo'n domme muts die dacht dat ze met 3 maanden overmoest naar speen nummer 3 wat niet bleek te werken. Nu drinkt ze nog steeds uit stand 2 en dat gaat super.
Ik ben ook steeds aan het twijfelen tussen avent en difrax s-flessen. Ik denk dat we voor difrax gaan: zien er mooi uit! Je weet toch niet waar ze uit gaan drinken. Ik denk dat we er 2 kopen. En we hebben uit een pakket een nuby en een tommy tippee fles. Dus mocht het niet lukken dan hebben we nog iets achter de hand. Anders is een andere (avent ofzo) zo gekocht!
Met die fles ben ik ook begonnen omdat de zelfde meneer aan mij gegeven had (Werk in een baby winkel waar die vaak langs komt) Op zich dronk mijn zoontje er redelijk uit, maar op een gegeven moment zoog die heel de fles vacium. Dit is overigens ook een ideale fles bij borstvoeding omdat ze op dezelfde manier moeten happen als bij BV. Daarna ben ik overgestapt op de brede hals fles van Born free (dokterbrown, Bfree is hetzelfde) En daar drinkt ie tot nu toe perfect uit. Zou idd niet teveel flessen kopen. Die dingen zijn hartstikke duur en zou zonde zijn als ze ongebruikt in de kast belanden. 1 of 2 flesjes meer als zat. Je hebt er zo een andere bij gehaald.
Tip bij vacuum zuigen van de flessenspeen (helpt niet altijd): Draai de dop niet strak vast, maar juist wat losser..!
Het was niet de speen die die vacuum zoog maar de fles zelf. De nuby fles kun je namelijk niet te strak dicht doen, de speen draai je namelijk niet vast op de fles maar zit los in de ring. Mijn zoontje zoog heel hard waardoor de siliconefles vacuum zoog.