Wij zijn begonnen met nutrilon, maar Suus kreeg op een gegeven ,moment erg veel honger, dus moest de voeding voor hongerige baby's aanschaffen. 13euro vooor een pak :-| Ik werk zelf in de kraamzorg en ben dus veel in contact met verloskundigen etc. En alle verloskundigen zeiden dat nutrilon uit dezelfde fabriek komt als kruidvat! Er is zelfs een rechtzaak geweest hierover. Wij zijn dus overgestapt op de kruidvat en dat scheelde 5euro per pak :-O En vond het erg fijne voeding! Nu Suus ruim 8 maand is krijgt ze groeiestart van de nestle, vind ik ook erg fijn en ook niet duur!! Succes met de keus die je maakt
Hier heeft mijn dochtertje ook Kruidvat voeding gekregen. Eerst nutrilon hyp.alllergeen (vanuit NEO afdeling in het zk) maar daarna snel overgestapt op kruidvat omdat het eigenlijk hetzelfde is. Nu gaan we weer kruidvat geven alleen starten we nu gewoon met standaard 1 voeding.
Ons zoontje kreeg etos (totdat we kma ontdekten). Scheelt zo'n 4 euro met een pak nutrilon en hij groeide er hartstikke goed op. Als je de ingrediënten naast elkaar legt zie je dat er amper verschil in zit
Hier word het deze x Friso of van het kruidvat . Ben nog een beetje aan het kijken. Vorige 2 kregen nutrilon maar erg veel last van krampjes en spugen gehad dus nutrilon word het in ieder geval niet.
Ben destijds begonnen met kruidvat. Zoontje gaf steeds veel melk terug, geen mondjes maat meer, waren hele flessen op een gegeven moment overgestapt op nutrilon en nergens meer last van. Kost maar 3 euro meer.
Zo te lezen reageren de kindjes anders op de voeding, ligt dus niet aan merk maar hoe jou kindje erop reageert.
ik geef zelf bv maar kwam dit toevallig tegen op de site van het voedingscentrum Flesvoeding | Voedingscentrum
Mijn dochter reageerde slecht op Nestle en ben toen op Nutrilon over gegaan. In het ziekenhuis hadden ze Friso, ik denk dat ik bij nr 2 dus vast Friso in huis haal.
Hier nogsteeds aan de Friso, eerst icm bv(ik kolfde ft, hij pakte de borst niet, had te weinig melk dus moest aanvullen) en vanaf 4 maanden alleen Friso. Nu dus aan de Friso dreumesmelk. Oh en we hebben eerst nutrilonHA geprobeert, dit dronk hij zo slecht. Ik weet niet waarom maar na de drie oefenpakjes nutrilon(van die mini dingen, had ik in huis voor de zekerheid) voor frisoHA gegaan en dit ging erin als Ketellapper. Vanaf toen dus aan de Friso..