Bij mijn dochter na de 2 maanden bv nutrilon erbij gegeven. Wil nu weer eerst bv geven en als evt bijvoeding of iets heb ik nu Jumbo babyvoeding gekocht. Scheelt me de helft qua prijs
Ja deels en zij doen natuurlijk het onderzoek. Denk niet dat een Etos etc onderzoek doen naar babyvoeding
Hier ook kruidvat standaard voeding. Dochter drinkt en groeit goed en heeft bijna nooit last van krampen gehad.
Wij zijn begonnen bij de 2e met kruidvat. Omdat er hier veel mensen waren die aangaven dat het allemaal niet uitmaakt. Maar zoontje reageerde heel slecht op kruidvat. Na 1 week over gegaan op nutrilon en diezelfde dag al een heel verschil. Dus dat alles het zelfde is en het niet uitmaakt is bulls hit. Ligt net aan je kindje. Bij een derde geen geklier maar meteen nutrilon.
Ik geef mijn zoontje altijd het kruidvat eigen merk. In het ziekenhuis kreeg hij hero, thuis had ik alleen kruidvat, dus daar mee verder gegaan.
De verschillen tussen de merken kunstvoeding zijn minimaal, en zitten 'm vooral in prijs, geur en smaak. Je bent een dief van je portemonnee als je een duur merk koopt, je kind wordt er echt niet gelukkiger van. Kijk hier even op de verschillen, en prijsverschillen te zien: Babyvoedingchecker Het is overigens het beste om merken regelmatig af te wisselen. Altijd dezelfde smaak is erg onnatuurlijk. Jouw melk smaakt bij elke voeding anders als je kind bij je zou drinken, en dat is best belangrijk voor een kind.
Ik geef de Duitse flesvoeding en moet zeggen dat F. het graag drinkt, totaal geen last van krampjes heeft en ook zelden een mondje terug geeft. Hij groeit er ook goed op want zit ineens al in maat 56 in zijn truitjes Het kost 4,95 Euro per 500 gram dus is ook best wel betaalbaar moet ik zeggen en we wonen vlakbij de grens, je mag zoveel pakken nemen per keer als je wilt dus dat is ook wel erg handig.
Hier altijd kruitvat gegeven, is ze super op gegroeid! Nu geef ik Hero 4 maar ze krijgt hier 2 keer per dag opvolgmelk en hero hebben ze bij de supermarkt. En nu doe ik zo lang met een pak dat het prijsverschil me niet zo uitmaakt, scheelt weer een extra ritje naar de kruitvat.
hier Biobim van de Ekostore... wel prijzig maar de kleine man krijgt ook alleen een avondfles en voor de rest de borst
Ik zou gewoon lekker starten met Kruidvat! Ik ben na de borstvoeding overgestapt op Kruidvat. Dat ging alleen niet goed want meneer raakte volledig verstopt. Uiteindelijk Nutrilon Omneo 1 gegeven. Ik zou dus gewoon kijken hoe je kindje reageert. Nutrilon is wel irritant om aan te komen vind ik !!!