Ervaringen Fresco Bloom eetstoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dolce82, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Wij hebben in de keuken een hoge eettafel, op "barhoogte" zeg maar, dus nog hoger dan een kookeiland.

Na wat zitten rondkijken kom ik enkel bij de Fresco Bloom uit als passende eetstoel... Deze is echter alles behalve goedkoop :(.
    Daarom wilde ik hier eens eerst horen of er mensen zijn die deze stoel hebben en wat de ervaringen zijn? Of eventuele alternatieven?

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ik heb m via mo
    P gehaald voor 150 euro als nieuw,ook geen verkleurde poot

Zoontje is,nu 3 weken heb,ook de snugg voor meteen na de geboorte maar vind m hier nog niet goed in liggen dus wacht nog even.

Kan,verder nog niet zeggen over het gebruik

Behalve dat het leuk bij de inrichting staat haha

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Wij hebben een andere meegroeistoel en daar zit ons zoontje lekker in en vrienden van ons hebben de bloom en tot nu toe huilt mijn zoontje daar elke keer snel in. Het ziet er ook niet comfortabel uit als hij er in zit moet ik eerlijk zeggen.

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Bij ons gaat ie al een aantal jaren mee. Wij zijn er heel blij mee.

5. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ik heb hem na 1 week weer verkocht het is een prachtige stoel maar mega zwaar om te verschuiven.
    Ook zitten baby's er raar in (ik moest er nog een kussen onder doen).
    Met kleine kinderen moet je een eetstoel een aantal keer per dag schoonmaken nou dat was echt een ramp.

6. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Wij vonden hem in gebruik erg onhandig. Snel verkocht op mp. Maar mijn schoonzus er zeeeeer over te spreken. Nu de trip trap. Bevalt veel beter. En zijn geloof ik ook al goedkopere neppers van.

7. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    mijn zusje had er 1 en vondt het één grote ellende, haar dochtertje heeft er nooit goed in gezeten,......in de IKEA stoel zat ze beter.

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    De childwood evolu kan ook aan een bar. Wij hebben die thuis. Nog steeds niet spotgoedkoop, maar wel veel goedkoper dan die andere.

9. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Bedankt voor de reacties.

Shakes, de Evolu van Childwood kan aan kookeiland, maar onze tafel is nog hoger :(...

Vind het echt vervelend. En hij moet toch met ons aan tafel kunnen. We hebben hier ook nog zo'n tafelhangstoeltje liggen, cadeau gekregen, maar dat lijkt me dan weer onveilig...

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben hem en zijn erg tevreden. Kindjes lagen/zitten er prima in. Vind hem erg mooi. En dat hij zwaar is is ook geen probleem. Want we verschuiven ze nooit.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Via marktplaats zijn ze goedkoper.
    Past je kindje bij zitten er nog niet goed in dan kan je er een verhoger bij kopen..
    Qua zwaarte.. Ik vind het persoonlijk wel meevallen.

12. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ok, dan zitten jullIe echt wel heel hoog.

Je kan ook zelf een basis maken voor een gewone stoel. Zus had dat gedaan. Bak timmeren in dezelfde kleur als haar keuken, en net hoog genoeg voor een normale stoel erop. En dan aan de randen van de bak een kleine opstaande rand, zodat de stoel er niet af kon wippen.

Zo'n hangding lijkt me echt niet veilig. Toch niet met een actieve dochter als de mijne.

13. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Bloom fresco was hier een ramp. Kind zat er niet goed in en hij kon ook niet zo heel hoog en laag als ik gehoopt had en de kantelstanden vond ik ook ruk. Ook vond ik het een enorme sta in de weg. Ik weet dat heel veel mensen er wel blij mee zijn, maar voor ons was het niks.

Voor het geld dat je aan een Bloom uit wil geven kun je er misschien beter eentje laten maken.

14. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

30 jun 2014
    235
    5
    18
    Wij vinden de bloom tot nu toe ideaal. De snug ligt erin en ons zoontje kan bij ons aan tafel zijn als we zitten te eten. Hier ook een hoge bartafel en deze stoel was de enige optie die ik kon vinden. Dat de stoel zwaar is valt wat mij betreft wel mee maar de stoel staat dan ook gewoon aan tafel en wordt niet verplaatst. We hebben 1 barkruk weggehaald en op die plaats de bloom gezet, de poot staat gewoon half onder tafel en staat dus niet in de weg.

15. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Wij zijn heel blij met de bloom.
    Met twee maanden kon ze er met de snug goed in liggen.
    Nu, met zeven maanden, zit ze met de verhoger rechtop bij ons aan tafel.
    Zonder die verhoger is het nog niet mogelijk om haar goed te laten zitten.
    Wij hebben m via MP.
    Er zijn overigens ook versies die niet in hoogte verstelbaar zijn, de oudere.

16. Vladivostok

Vladivostok Actief lid

10 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem via marktplaats. Hij was wel verkleurd, maar met wat waterstofperoxide heb ik hem weer wit gekregen. Daarna behandeld met een lak tegen verkleuren.
    Hij bevalt hier heel erg goed. Op onze vloer is de stoel goed te verrijden. Met de verkleiner zit dochter er heel comfortabel in en ze zit er ook met veel plezier in. Het is in ieder geval heel gezellig om te koken en samen te eten sinds we deze stoel hebben.

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij vonden het een onhandig ding en hebben hem weer verkocht. Voor onze tweede hebben we de Stokke Tripp Trapp met newbornset. Ideaal!

Deel Deze Pagina