Mijn dochter is met de 2,5 maand getest op koemelkallergie omdat ze slijm en bloed bij de ontlasting had. Nu heeft ze onlangs een week achtereenvolgens een hapje met opvolgmelk gehad vanuit het ziekenhuis op recept van de kinderarts en ze reageerde daar heel goed op dus ze zijn nu aan het twijfelen over de koemelkallergie. Als ze 6 maanden is mag ze langzaam overstappen op gewone opvolgmelk om te kijken of ze daar ook goed op reageert. Maar nu ben ik aan het twijfelen welk merk ik zal pakken. Nutrilon (van Nutricia) of Nan (van Nestle). Heeft iemand goede of slechte ervaring met één van deze voedingen? Alle andere tips zijn natuurlijk ook welkom. Alvast bedankt Edit moderator: verplaatst naar 'Flesvoeding'. Wil je graag goed op letten waar je iets plaatst?
Waarom geen Friso (of Kruidvat) Ik moet zeggen dat ik de keus voor voeding ook lastig vond hoor. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Friso Preventief Hypoallergeen (dit ivm borstvoeding en kans op eczeem wat helaas toch al te laat was) Misschien even overleggen met cb, er schijnt vooral verschil te zitten in de smaak en de prijs.
Inderdaad waarom geen Friso of Bon Bebe of Kruidvat. Ik zou eerst kijken naar de prijs, want het maakt echt niet uit welke voeding je geeft. Scheelt bijna niets qua ingredienten.