huilen tijdens drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door peetje24, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi dames,

ik zit met een klein probleem, ik zal het proberen zo eenvoudig mogelijk uit te leggen.

Mijn zoontje Martijn is nu 13 weken en had in het begin nutrilon standaard, hij kreeg veel krampen en at extreem veel dus stapte ik over naar Omneo. Dit ging het spugen tegen, maar hij poepte erg veel (8 poepluiers per dag) dat was volgens CB teveel. Ze dachten aan KMA. Ik mmoest terug naar standaard. Omdat hij zo extreem hongerig was, raadden ze me aan om Forte te geven, dit maakt geen verschil.

De krampen namen weer toe dus ik ging terug naar Omneo, toen raadde het CB en de osteopaat Hypoallergeen aan. Omdat de eiwitten hierin kleiner zijn gemaakt, wat in Omneo ook zo is maar goed. Na 10 dagen Hypoallergeen leek het alleen maar erger te worden. Dus ik ging op mijn eigen gevoel af en ging weer terug op Omneo , die werkte redelijk. Maar nu nemen de krampen weer toe.

de krampen spelen tijdens het drinken van de fles, niet erna of de hele dag, maar echt tijdens het drinken. Hij gaat dan huilen, krijsen, schoppen, en zelfs zweten! Ik wil niet weeeeer wisselen van voeding, maar zal misschien op de pepti moeten. Hij heeft geen eczeem, is niet benauwd ed.

wie heeft er een idee?

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik vergeet er nog bij te zeggen, ik heb al 2 soorten flessen geprobeerd, avent en nu difrax (ga vanmiddag Bfree kopen) en wel 4 verschillende spenen gehad

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik kijk even mee ;) Mijn dochter begint ook krampjes te krijgen tijdens de fles.. Daarna ook maar het begint al als ze aan het drinken is.
    Ik heb trouwens Omneo gebruikt, 4 weken lang. Maar ze poepte veel te weinig en hele harde keuteltjes. Nu krijgt ze Friso Comfort en de klachten van krampjes zijn er nog, misschien wel wat erger en nu poept ze gigantisch veel en is heel dun.. Maar ze krijgt het nog maar 3 dagen, dus is ook nog wennen. Ik denk dat jouw kindje misschien ook tijd nodig heeft om te wennen aan voeding. Tegen mij is gezegd dat ik het minstens 2 weken de tijd moest geven.

Als ze een kma vermoeden, waarom raden ze dan geen pepti of iets dergelijks aan? Dat is toch speciaal tegen die allergie?

4. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Zeer herkenbaar!

Alleen heeft florian het alleen maar als hij een dag niet heeft gepoept, vandaag dus.....pffff........huilen,krijsen tijdens de fles. hij drinkt ze dan ook niet goed leeg. na een paar boeren en troosten gaat het dan wel weer, maar je ziet gewoon aan hem dat het hem dan dwars zit.

gelukkig is dit alleen nog maar af en toe, eerst had hij het altijd.

Hoe is het beter gegaan? Door van omneo naar de hypo over te stappen en de bfree flessen aan te schaffen. van omneo naar reguliere voeding was een ramp, maar de hypo verdraagt florian erg goed. ik had eerst avent flessen maar daaruit dronk hij veel te gulzig, door de bfree fles drinkt hij veel rustiger. op dit moment weer te rustig, tis ook nooit goed volgens mij.............

succes!

Deel Deze Pagina