Hoi hoi, Mijn dochtertje(3mnd en 1week oud) moet ik de laatste dagen s'ochtends steeds wakker maken. Doe dit om 8 uur omdat ik anders midden in de nacht uitkom met haar laatste fles. De ochtendfles drinkt ze dan ook nooit helemaal leeg en ze gaat daarna ook meteen weer terug naar bed. Ook voor haar laatste fles moet ik haar wakker maken en daar laat ze minimaal 50cc van staan, gisteren zelfs 110cc en dan slaapt ze. Ze krijgt nu steeds 180/6 aangeboden en daarvan gaan er minimaal 2 à 3 flessen helemaal op. Ze woog 2 weken terug 5310gr. Ze lijkt me nog wat jong om naar 4 flessen te gaan, maar om ze nu steeds wakker te maken. Dus wat adviezeren jullie?? Alvast bedankt, Liefs wennes
Hoi, Het is inderdaad nog wat aan de vroege kant om over te gaan op 4 flessen. Tussen 4-6 maanden kun je evt gaan kijken om van 5 naar 4 flessen te gaan. Jullie dochter mag qua leeftijd/gewicht 5 flessen van 200 ml (ongeveer 7-11-15-19-23 uur). Dit is een gemiddelde hoeveelheid, wanneer ze tevreden is met wat minder en goed groeit dan is dat ook prima. Groetjes Angelique
Dankjewel voor je reactie. Dus je raadt aan om ze s'ochtends om 7 uur al wakker te maken? Bied idd 200 aan elke keer en ze geeft goed aan als ze genoeg heeft.