Eerst kreeg onze dochter Friso, nu zijn we over op Kruidvat. De voeding van Friso was ineens wel erg duur geworden, vandaar de overstap naar Kruidvat!
Eerst bv, toen friso comfort en nu standaard kruidvat. Scheelt in de portomonee en dochter drinkt de fles leeg. Heb geproeft, friso is ind zoeter!
Hier kregen ze in de fles afgekolfde melk. Mama op HA-dieet vanwege KEA bij kinderen. Hiervoor gelozen omdat ik dat toch al in huis had.
Hier eerst Friso HA toen Friso comfort voor spugen en nu nutramigen met nutriton. Hij heeft een bloedonderzoek gehad voor allergieën maar kwam geen KMA etc uit. Omdat hij wel droge huid had en erg gevoelige darmen en door alle omstandigheden zich lekker voelt met nutramigen wil de KA dat we die blijven geven. Scheelt wel in de portomenee.
Wij hebben naast en na de borstvoeding altijd Nutrilon HA gegeven. Eerst de nr1 variant en later de nr2 variant. We hebben hiervoor gekozen omdat dit gewoon overal te koop is en we niet aan 1 winkel gebonden zijn zoals bij bijv etos/kv/ah eigenmerk kunstvoeding. Verder reageren de kinderen prima op dit merk, dus zien wij geen rede om iets anders te gaan proberen. En we hebben goede ervaringen met andere producten van nutricia, dat helpt ook mee met een goed gevoel hebben over de voeding die je je kind geeft. Liefs, Hanneke.
In het ziekenhuis kreeg hij al nutrilon HA als bijvoeding en hier zijn we mee doorgegaan. 3 weken terug zijn we overgestapt op nutrilon omneo.
In het z-huis is onze meid bijgevoed met nutrilon HA. Thuis is de bv niet meer goedgekomen, we hadden vooraf geen flesvoeding in huis gehaald, maar de vk's hebben op de praktijk altijd een pakje Friso HA staan, dus daar hebben we een pak van gekregen en daar ook mee doorgegaan en later de opvolgmelk ervan.
Wij gebruikten eerst nutrilon ha (ivm allergieen van mijn man). Maar door het slechte poepen zijn we overgestapt naar nutrilon omneo. We wilden het 'beste'. Maar hebben ons eigenlijk nooit echt ingelezen en namen aan dat nutrilon dat was.. haha! Onzin natuurlijk! Misschien dat ik de volgende keer wel voor kruidvat merk zou gaan. En als we naar nr over moeten stappen, dan misschien ook.
Ik gebruik Nutrilon omdat ik het idee heb dat dat het beste is. ( slaat eigenlijk nergens op) Ik heb dat toen gekocht en het bevalt goed dus ik blijf er maar bij. Ik ben bang dat als ik op iets anders overstap dat hij dan last krijgt.