Hier zitten ze in de was. Mijn vriend gaat elke dag op de scooter naar zijn werk dus die heeft zijn winterjas wel nodig. Hebben jullie je winterjas alweer aan?
Ja sinds gisteren. zaterdag liep ik nog op mijn wintertrui buiten maar ik vind het nu te koud en hier is iedereen verkouden.
Ja, en dan nog steeds heb ik het koud... Ik ben echt een enorme koukleum, onder de 15 graden trek ik het liefst een wolle trui met dikke jas aan en onder de 10 graden komen er allemaal lagen kleding over elkaar.
Ik doe zelf gewoon nog een lang vest aan en een sjaaltje om, maar de kinderen doe ik wel al een winterjas en sjaal om. Mijn oudste heeft ook handschoenen mee voor het buiten spelen. Zeker 's ochtends in de wind is het erg koud.
Mijn dochter sinds gisteren. Ik moest haar 's ochtends op de fiets wegbrengen en dat was best fris. Ze vroeg zelf om handschoenen! Ik heb hem vanochtend ook aangedaan. Als ik vanmiddag op de fiets weg moet, voel ik van te voren even, want in de middag warmt het toch wel weer een stuk op en op de fiets in het zonnetje wordt het anders toch snel zweterig. Overigens was ik de winterjassen altijd in het voorjaar, voor ze naar zolder gaan. Ik kan ze dus gewoon schoon uit een stoftas halen en aantrekken. Ze hoeven niet eerst in de was.
Gisteren mijn zomerjas aangetrokken maar toen het 16u voorbij was kreeg ik wel spijt zoontje had wel de winterjas aan en vriend was ook slim genoeg om dat te doen
ik heb m sinds vorige week al aan. Kids sinds gisteren. brrr wat was het koud vanmorgen, vooral op de fiets!
Gister was het hier 1,5 graden. Ik heb ze lekker hun winterjas aangedaan. Een muts en handschoenen hadden ze ook echt nodig op de fiets! Was echt koud! Ik heb daarna de handschoenen en muts weer meegenomen, want smiddags wordt het warmer. Maar de winterjas dragen ze wel gewoon. Het was vanmorgen 3 graden brr