Ik gebruik nu de difrax s-fles maar ik wil overstappen naar een ander merk (heb al drie kapotte difrax flessen en dat ben ik een beetje beu).. Maar onze dochter drinkt alleen een beetje fatsoenlijk met een smalle speen.. Welke merk heeft smalle flessen? Ik zie even door de bomen het bos niet meer..
de etos ( allemaal BPA vrij) en dr brown's hebben flessen met een kersspeen, zelfde als difrax Volgens mij zag ik ze ook bij de hema, maar die heb ik niet
Difrax heeft vanaf volgende week flessen van een ander materiaal omdat je geen bpa meer in de flessen mag zitten. Dat nieuwe materiaal is harder. Er staat een topic bij babyuitzet.
dat weet ik, heb een mail gestuurd naar difrax, ze mogen een gratis nieuwe fles opsturen maar ik ga hem niet meer kopen..
Ik heb die nieuwe fles gezien van difrax en die is 10,- duurder dan de normale difrax fles! belachelijk!
is dat met kleur, of een beetje witte bleke fles? Want als het die 2e is, is dat de ultra s-fles, en dat is de 'oude' bpa-vrije fles.
Iedere kapotte fles hoort Difrax te vergoeden. heb in totaal ook 3 keer een fles terug gebracht. * omdat de cijfers er binnen 2 wkn afwaren * schroefdraad twee keer kapot. Heb 3 keer mijn geld terug gekregen bij de etos.
Zeeman heeft smalle flessen en daarop kun je de spenen vervangen, waar die van difrax oppassen. Erg makkelijk en stukke goedkoper!