Aangezien onze kleine nu aan het kruipen en staan is wordt haar wereldje een stuk groter. Ze heeft dus ook de planten ontdekt. Nu weet ik van een paar planten wel of ze giftig zijn maar niet van alle. Weet iemand waar ik een lijstje met afbeeldingen kan vinden? Een lijstje met namen heb ik wel gevonden maar om nu die hele lijst te gaan googlen misschien weten jullie meer?
Hoi, ik ben even aan het googlen gegaan en heb dit alvast voor je gevonden : Lijst van giftige planten - Wikipedia staan niet alleen kamerplanten op maar ook andere, tuinplanten e.d., weet niet of de lijst compleet is, maar begin is er alvast .
ik heb even de lijst bekeken, wist niet dat er zoveel giftige planten waren. ons meisje begint nu met kruipen. ik krijg er de zenuwen van als ik die lijst zie. vind het maar akelig.
Dank je! Ik wist ook niet dat het er zo veel waren. Van een aantal wist ik het al wel maar ik wist niet dat ook narcissen en hyacinten giftig waren.
eigenlijk zijn alle planten giftig maar de een geeft een heftigger effect als de ander de een geeft alleen een beetje buikpijn terwijl de ander dodelijk kan zijn.