Jaja weer een vraag over misschien tandjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Marlijn83, Jun 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

Nov 24, 2010
    711
    0
    16
    Female
    Limburg
    Het volgende;
    onze Jesse is altijd een heel erg vrolijk mannetje. Nu was hij vannacht/gisteravond echt serieus ontroostbaar! Hij wilde niks drinken, altans, niet uit de fles maar wel uit een bekertje. Hij had duidelijk honger maar zodra hij de fles zag was het krijsen!! Meneertje heeft nog geen enkel tandje en ik weet dus ook niet hoe ik dit zou moeten herkennen.. Tja alles symptomen die mogelijk bij doorkomende tandjes horen heeft hij niet:cool:...
    Dus vannacht wat yoghurt gegeven en water uit een bekertje met een beetje diksap.. Toen ging hij (goddank) weer lief slapen..
    En vanmorgen; niks meer aan de hand! :D Gewoon drinken uit de fles..
    Ja ik weet het niet hoor.. Kan dit iets te maken hebben met tandjes?

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Tja, is altijd moeilijk te zeggen!
    Hier zijn nu 2 tandjes door, maar dat heeft ook de nodige drama gekost.

Overdag ging het goed maar wat hier vooral opviel:
    - heel veel poepluiers iedere dag met soms echt zure luiers ertussen (die enorm stinken)
    - 's avonds moeilijk in slaap komen, veel huilen
    - vaak wakker 's nachts, steeds kleine beetjes willen drinken
    - moeilijk zichzelf kunnen vermaken
    - bijtingen bijna letterlijk verslinden

Als het iets eenmaligs is, zou ik zeggen dat het iets anders is, maar ieder kindje is natuurlijk weer anders.

3. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

Nov 24, 2010
    711
    0
    16
    Female
    Limburg
    Tja vandaar dat ik het ook post :D.. Heb echt geen idee! Kan misschien ook bij zijn leeftijd horen ofzo? Tis wat he zo'n kleintje!
    Jesse is normaal gewoon een goeie slaperd; hij is wel de afgelopen week ziek geweest (dubbele oorontsteking) dus misschien is dit nog een beetje een nasleep ofzow.. Klinkt rete onlogisch maarja, je gaat je vanalles in je hoofd halen he :)

Share This Page