Hallo meiden Quinn heeft sinds donderdag een ab-kuuromdat hij een beginnende longontssteking had en door die kuur reageren zijn darmen altijd flink op door diaree. Nu is het al sinds de eerste dosering raak, en hij moet nu (zaterdag) en moet nog tot woensdag. Zijn er misschien tips om de diaree te verminderen?? Vind het zo sneu, en zijn billen worden nu al knal rood en doen zeer.
Hmm veel stoppend fruit en roosvicee stop drinken? vezeltjes, biscuit.. dat soort dingen.. vervelend hoor
Dit is heel goed daartegen. ABC Dophilus, Solgar Vitamins, Ter herstel en opbouw van de natuurlijke darmflora, speciaal voor kinderen!, ABC-Dophilus-Powder-Solgar-Vitamins-spijsvertering-probiotica-kind-baby. De AB verwoest natuurlijk ook goede bacterien en zo help je ze weer op te bouwen. Op de bovenstaande site is het uitverkocht maar is eigenlijk overal wel te koop. Zelfs hier bij de DA.
gossie zeg, dat ook nog. arm manneke. ik heb niet echt bruikbare tips maar wil je even sterkte wensen. vind het zo sneu voor Quinn. hopelijk knapt hij goed op de van die kuur en is het niet voor niks allemaal.
andere kuur vragen dat wil soms ook wel is helpen. en schrijf de naam van deze kuur op ,mocht je zoon er ooit weer is 1 krijgen weet je dat hij die niet moet hebben ivm diaree.
Het schijnt redelijk normaal te zijn dat ze aan de diaree gaan, bij iedere ab-kuur. Ben vanmorgen namelijk even naar de apotheek geweest, en heb probiotica gehad voor hem. Ze rade het me erg aan, omdat Quinn er zo heftig op reageerd, morgen ochtend mee beginnen,kunnen we hem de hele dag in de gaten houden. Mag hopen dat het helpt, potje kost maar liefst 28 euro! Maar ja wil alles proberen, hij schreeuwt het namelijk uit als hij gepoept en/of geplast heeft, zo zielig. Morgen weer opnieuw bepanthen halen, sudocreme prikt als de pest met dit soort plekken heb ik gemerkt
misschien kan je hem dan tijdelijk ook in bad doen met Balneum xtra vettende badolie. Dan blijven ze billetjes lekker vet en drogen niet uit. Oja de probiotica duurt wel aantal dagen eer dat werkt hoor. Immers moeten de goede bacterien weer opgebouwd worden. Beterschap voor Quinn!
ik snap niet dat die sudocreme nog verkocht wordt eigenlijk. die geeft zoveel problemen en doet harstikke zeer. ik zweer bij bepathen. en ik heb ook eens van iemand gehoord dat een laag maizena in de luier gooien ook goed helpt. verder niet poetsen met die doekjes dat brandt ook als een gek. je kan hem beter met een washandje met een bakje met water en olie afwassen en een paar keer per dag in een badje met verzorgende badolie. zetten.
beetje een erg late reactie, maar Quinn is gelukkig klaar met de kuur en de diaree is voorbij We zijn Orthiflor Junior gaan gebruiken, en gebruiken we nu nog steeds eigelijk, dit omdat het geen kwaad kan, en zeker met de wintermaanden hij vaak ziek is. Of het nou toeval is of niet, maar Quinn slaapt nu eindelijk een week door! HIj werd eerst namelijk vaaak wakker, en lag hij winden te laten. Dit doet hij helemaal niet meer. dus wie weet had het arme kind al die tijd pijn in zijn buikje. Bedankt voor de tips!! Ohwja de sudocreme ligt alweer in de prullenbak en komt er hier nooit meer in