Keuze van sommige mensen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurr82, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Onze buren (niet directe maar dichtbij) hebben hun huis aan de buitenkant laten schilderen (kozijnen, deur etc) met de meest afzichtelijke kleur blauw. Albert Heijn blauw zegt maar, wat heel erg vloekt bij de andere woningen.

Nou ben ik iemand die altijd respect heeft voor andermans mening of smaak, maar nu ben ik gewoon perplex. Ik weet niet zo goed hoe ik me hier overheen zet hihihi..

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

#2 mamabri, 23 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2016
    hoezo? je hier overheen zet? Wat kan jou dat schelen, is toch niet jouw huis? Daar zou ik me werkelijk geen seconde druk over maken. dan hebben ze hun verfwerk AH blauw (giroblauw past bij jou :D) Jij hebt het misschien wit/groen en zeggen zij misschien wel tegen elkaar: wat een saaie kleur, ik snap niet dat sommige mensen daarvoor kiezen ;)

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Kan altijd nog erger. 😄
    Bij ons in de blok heeft iemand het knal geel en oranje(net als een worteltje) geverfd.
    Ben blij dat er niet tegenover woon.
    Daarnaast is het een goed herkenningspunt, ik woon in de ....straat en dan zegt men vaak, o daar met die geel en oranje kozijnen. 😆😄

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Nou dan word het een stuk makkelijker om jouw huis 1 vd mooiste van de straat te laten zijn toch? :p

5. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik zou me er niet druk om maken, ieder z'n ding.
    Bij mijn nichtje in de straat heeft een huis milka paarse kozijnen met wittt stippen. Moet daar stiekem altijd wel een beetje om lachen

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.865
    5.104
    113
    Niet te veel bij nadenken, ieder zijn ding. En ooit zal het wel wennen :p

7. Anna1083

Anna1083 Bekend lid

21 okt 2016
    841
    323
    63
    Hahaha klinkt als iemand die zich afzet tegen al dat gezeur over welke kleur, kan niet serieus zijn toch?

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou me hier echt niet druk om maken. Moeten die mensen toch lekker zelf weten. Weer is wat anders dan wit, bruin of donkergroen.
    En je eroverheen zetten? Jij woont er toch niet.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gewoon niet naar kijken.

Tis niet jouw huis. En ieder heeft z'n eigen smaak .

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.173
    113
    Haha prachtig! Wij hebben hier oranje achtige stenen en verderop hebben ze het lila geverfd

11. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Op vakantie in Tsjechië zagen we heel veel huizen met felle kleuren. Het zag er echt prachtig uit. Dan zijn de huizen in Nederland maar saai.

12. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Bij ons vlakbij is een nieuwbouwwijk en daar is ook een huis waar ze de hele voorkant (van die planken) knalblauw hebben geverfd samen met wit. Echt geen gezicht en het past ook gewoon niet in de wijk. De andere huizen zijn namelijk in crème-kleur geverfd. Ik heb dat ook nooit begrepen. Spuuglelijk....

13. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Ach,wat maakt het uit? Als zij het mooi vinden.
    Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn man ook zwaar achterlijke ideeën heeft over de kleuren die op ons net aangekochte huis moeten komen :$

14. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Nou wij hebben een huurhuis en hier is het paars met oranje. Echt afzichtelijk 😂 maar kan me er niet druk om maken.
    Iedere zo z'n smaak 😉

15. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Leuk toch dat iemand eens wat anders doet dan het oersaaie wit/bruin/donker groen? Zou eens tijd worden dat we wat creatiever worden in de straten! (roep ik heel hard, met keurig witte kozijnen :cool: )

Waar moet je je overheen zetten? Dat snap ik niet zo goed? Of moeten jullie je huis nu ook in die kleur verven?

En hoezo vloekt het? Ben wel benieuwd naar de andere kleuren in de straat! Dat AH blauw past nagenoeg bij iedere andere kleur :D Dan moet je straat wel een bont geheel zijn!

16. Manque

Manque Niet meer actief

Hahaha wij hebben het onlangs Brabants geel met staalblauw laten schilderen en ik weet ook zeker dat we buren hebben die zich er kapot aan ergeren. Maar ik ben iedere keer blij als ik het zie, zo gezellig :)

17. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars

Gaaf!!

18. Manque

Manque Niet meer actief

De schilder zei nog "Ehm... serieus?" En later vond hij het zelf ook wel leuk.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Zou mij er eerlijk gezegd niet druk om kunnen maken...

20. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik snap je wel hoor TS. De overburen van mijn schoonvader hebben ook gruwelijke keuzes gemaakt wat betreft hun ontwerp en kleuren. Past ook helemaal niet in de buurt. Normaal gesproken zit daar een stichting bovenop die alles kan verbieden en dat ook graag doet (ook de meest bizarre dingen), maar deze meneer mag alles omdat hij wat geld heeft toegestopt. Het gevolg is dat mijn schoonvader tegen een felblauwe garagedeur met een witte P in een vreemd uitziend lettertype zit te bekijken vanuit zijn woonkamer. Echt bijzonder storend, zeker als je meeneemt dat de rest van het huis er ook niet uitziet.

Dan zullen wij buren zijn! :D

Deel Deze Pagina