Onze buren (niet directe maar dichtbij) hebben hun huis aan de buitenkant laten schilderen (kozijnen, deur etc) met de meest afzichtelijke kleur blauw. Albert Heijn blauw zegt maar, wat heel erg vloekt bij de andere woningen. Nou ben ik iemand die altijd respect heeft voor andermans mening of smaak, maar nu ben ik gewoon perplex. Ik weet niet zo goed hoe ik me hier overheen zet hihihi..
hoezo? je hier overheen zet? Wat kan jou dat schelen, is toch niet jouw huis? Daar zou ik me werkelijk geen seconde druk over maken. dan hebben ze hun verfwerk AH blauw (giroblauw past bij jou ) Jij hebt het misschien wit/groen en zeggen zij misschien wel tegen elkaar: wat een saaie kleur, ik snap niet dat sommige mensen daarvoor kiezen
Kan altijd nog erger. 😄 Bij ons in de blok heeft iemand het knal geel en oranje(net als een worteltje) geverfd. Ben blij dat er niet tegenover woon. Daarnaast is het een goed herkenningspunt, ik woon in de ....straat en dan zegt men vaak, o daar met die geel en oranje kozijnen. 😆😄
Ik zou me er niet druk om maken, ieder z'n ding. Bij mijn nichtje in de straat heeft een huis milka paarse kozijnen met wittt stippen. Moet daar stiekem altijd wel een beetje om lachen
Hahaha klinkt als iemand die zich afzet tegen al dat gezeur over welke kleur, kan niet serieus zijn toch?
Ik zou me hier echt niet druk om maken. Moeten die mensen toch lekker zelf weten. Weer is wat anders dan wit, bruin of donkergroen. En je eroverheen zetten? Jij woont er toch niet.
Op vakantie in Tsjechië zagen we heel veel huizen met felle kleuren. Het zag er echt prachtig uit. Dan zijn de huizen in Nederland maar saai.
Bij ons vlakbij is een nieuwbouwwijk en daar is ook een huis waar ze de hele voorkant (van die planken) knalblauw hebben geverfd samen met wit. Echt geen gezicht en het past ook gewoon niet in de wijk. De andere huizen zijn namelijk in crème-kleur geverfd. Ik heb dat ook nooit begrepen. Spuuglelijk....
Ach,wat maakt het uit? Als zij het mooi vinden. Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn man ook zwaar achterlijke ideeën heeft over de kleuren die op ons net aangekochte huis moeten komen
Nou wij hebben een huurhuis en hier is het paars met oranje. Echt afzichtelijk 😂 maar kan me er niet druk om maken. Iedere zo z'n smaak 😉
Leuk toch dat iemand eens wat anders doet dan het oersaaie wit/bruin/donker groen? Zou eens tijd worden dat we wat creatiever worden in de straten! (roep ik heel hard, met keurig witte kozijnen ) Waar moet je je overheen zetten? Dat snap ik niet zo goed? Of moeten jullie je huis nu ook in die kleur verven? En hoezo vloekt het? Ben wel benieuwd naar de andere kleuren in de straat! Dat AH blauw past nagenoeg bij iedere andere kleur Dan moet je straat wel een bont geheel zijn!
Hahaha wij hebben het onlangs Brabants geel met staalblauw laten schilderen en ik weet ook zeker dat we buren hebben die zich er kapot aan ergeren. Maar ik ben iedere keer blij als ik het zie, zo gezellig
Ik snap je wel hoor TS. De overburen van mijn schoonvader hebben ook gruwelijke keuzes gemaakt wat betreft hun ontwerp en kleuren. Past ook helemaal niet in de buurt. Normaal gesproken zit daar een stichting bovenop die alles kan verbieden en dat ook graag doet (ook de meest bizarre dingen), maar deze meneer mag alles omdat hij wat geld heeft toegestopt. Het gevolg is dat mijn schoonvader tegen een felblauwe garagedeur met een witte P in een vreemd uitziend lettertype zit te bekijken vanuit zijn woonkamer. Echt bijzonder storend, zeker als je meeneemt dat de rest van het huis er ook niet uitziet. Dan zullen wij buren zijn!