hydrofiele luiers vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dora en Boots, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hallo,
    Heb zelf een stapeltje hydrofiele luiers opgehaald bij de hema, niet teveel want schoonmoeder had er nog heel veel.
    Nou bracht ze die vandaag en ze zijn heel anders dan die van mij.(volgens haar met korrels ofzo?)
    Deze zijn wat dikker en stugger, kan ik die wel gewoon gebruiken?

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Zijn dat geen flanellen?

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik denk dat dat oogjesluiers ofzoiets zijn. Daar had mijn moeder het ooooooooit eens over! Volgens mij werden die gebruikt voor als je kleintje wat groter was en dan niet om af te drogen maar om als poep-en-plas-luier te gebruiken. Ik denk trouwens dat je ze prima kan gebruiken om te gebruiken waar je anders de hydrofiel luiers voor zou gebruiken.

Maarja ik kan het helemaal mis hebben! Haha!

Flanellen dat zijn juist hele zachte doeken zegmaar. Ook wel wat dikker en stugger, maar t voelt alsof er een heel zacht laagje overheen ligt. Ik vind het een beetje voelen als de binnenkant van een lekkere warme fleecetrui, alleen dan nog net ietsjes anders ;)!

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jah gerstekorrel luiers.... ze zijn niet geschikt als handdoek maar wel als spuugdoek en voor onder het hoofdje in wieg of kinderwagen.... ik heb er ook 15 van mijn moeder gehad!

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Dat zijn oogjesluiers idd. Die kan je ook heel goed gebruiken voor van alles hoor. Ik weet niet hoeveel hydrofiel luiers je hebt. Want daarvan heb je er zeker 6 - 10 nodig voor afdrogen en zo.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Aha! Nou ben nu in ieder geval een stuk wijzer,haha!
    Dan moet ik er dus nog een paar bijhalen voor het afdrogen.
    Bedankt voor de antwoorden!

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dat zijn idd gerstekorrelluiers, bedoeld als luier voor het opvangen van poep/plas.

Deel Deze Pagina