Ik vroeg me wat af. Ik vind zo'n Mutsy heel erg mooi. Maar ik vind hem zo zwaar om te duwen, of ligt dat alleen aan mij? En zouden jullie dan voor een lichte of juist een wat zwaardere wagen gaan?
Ik heb de Mutsy 4 rider, en ik vind hem echt zalig! Er was een moment dat mijn dochter in het wieggedeelte en met mooi weer in de peuterzitting zat en ik kon het in een simpele handeling omzetten. Echt ideaal. Mijn schoonzus heeft de Mustears en ik vind de kwaliteit echt duidelijk minder! Ze kan niet eens knap op de duwstang duwen zonder dat de boel stuk gaat. Alles is gewoon net even minder.
Ik heb een tweedehands Mutsy gehad (gekregen van mijn schoonzus). Op het laatst kon ik het onderstel niet meer inklappen en dat schijnt een kwaaltje van de Mutsy te zijn. Dat vond ik voor onze tweede toch wel erg onhandig, maar ik vond het ook zonde om een heel dure, nieuwe wagen aan te schaffen. Dus ben ik eens op Marktplaats gaan kijken. En daar staan onwijs veel kinderwagens op, sommigen nog hartstikke nieuw om te zien, en erg veel in zeer goede staat! Wij hebben nu een tweedehands Quinny Freestyler gekocht voor 55euro (inclusief zo'n sta-plankje voor de oudste). Dat is dus een ligbak en een zitgedeelte. Zo kunnen we voor niet al te veel geld weer een hele tijd vooruit. En wat ik ook niet heel erg onbelangrijk vind, is dat goede spullen weer worden hergebruikt. Het is toch zonde om nog zeer goede spullen weg te gooien? We leven al in zo'n erge consumptiemaatschappij....
wij gebruiken nu de mutsy 4 rider al weer bijna 2 jaar met veel plezier duwt lekker ligt en Teun heeft alle kanten opgezeten met de zitting...nu lekker vooruit. ook handig de duwstang is met 1 beweging te verstellen...zo kan ik er achter en de volgende minuut me vriend... maar ga gewoon een snaar een speciaal zaak en rij met alle wagens van je wens door de winkel en pak ook eens een hele goedkope en haal ze eens uit elkaar en zet ze weer in elkaar...hebben wij ook gedaan nou dan merk je al snel het verschil
Ik was dus ook van plan om een kinderwagen 2dehands te kopen om precies dezelfde reden! Zo'n wagen is echt niet "op" na 1 of 2 jaar. Vandaar dus ook deze poll. Aangezien ik dan niet echt door de winkel heen kan wandelen hahaha. Bovendien kun je zo besparen en iets anders erbij kopen waar anders misschien geen geld voor was geweest. Dus ik ben helemaal voor 2dehands!
Wij hebben ook net de buzz gekocht maar als hij in elkaar is gezet en je doet er de reiswieg op lijkt hij me eigenlijk best gammel... hebben meerdere mensen dit? Als je zeg maar aan de hendel de wieg laat stuiteren dan gaat de reiswieg los van het onderstel ook nog heen en weer. Moeilijk uit te leggen maar hopelijk begrijpen de buzz eigenaren dit verhaal?
hier precies hetzelfde. Omdat wij beiden ook lang zijn en dat met de speedi het handvat omhoog komt en je daardoor niet dichterbij de wagen loopt dus niet de hele tijd tegen het onderstel aanloopt, zoals bij veel andere wagens wel zo is.
Wij hebben de Joolz bloom, maarja nog geen gebruikers ervaring. Hier in de woonkamer rijdt ie fantastisch! En alle onderdelen zijn er heel makkelijk op en af te klikken (wieg, maxicosi) en hij heeft een kleine draaicirkel. Ook is hij niet groot en zwaar als ie opgevouwen is en past ie in mijn kleine auto. En hij ziet er ook nog stoer uit! Je kan ook gewoon naar babypark bijvoorbeeld gaan, en daar proefrijden met kinderwagens en degene die je dan bevalt, die haal je gewoon via marktplaats! Niemand die daar raar van kijkt, ik heb ook eerst proefgereden en pas weken later mijn wagen besteld. groetjesl,bar
Wij hebben een jane. Ideale wagen. Kindje mag in de kinderwagenbak blijven liggen als je het in de auto gaat vervoeren. Ideaal als je langere stukken met de auto gaat rijden, in de maxi-cosi mogen ze niet zo lang liggen. Aangezien ik in mrt uitgereknd ben en wij in juli op vakantie gaan naar Oostenrijk kan het kindje toch lekker slapen in de auto. Kijk maar eens op www.jane.es
Mutsy 4 rider hier en we zijn er zeer tevreden over! Met adaptors erbij kan de maxicosi er ook op en dan vind ik het helemaal een stoere wagen. Hij loopt heerlijk, draait makkelijk. Is misschien wel een beetje breed, maar dat vind ik niet zo erg. Een erg stabiele wagen waar ik zeker geen spijt van heb! Het onderstel is ook lekker licht, makkelijk in de auto te tillen, vind ik ook wel belangrijk. Zeker als je net bevallen bent en nog erg last van je bekken en buik hebt .
Wij hebben de Easy walker Sky set, en zijn er erg tevreden over. Ruime bak, makkelijk te bedienen en makkelijk in te klappen.