Wij hebben een Teutonia. Vrij onbekende wagen. Wel prijzig, maar echt super! Degelijk en ook het zitgedeelte is erg praktisch. Makkelijk op te klappen, compact & erg wendbaar. Wij hebben de 3-wieler.
Ik heb de Maxi Taxi Citi CX (voorloper van de Mura en broertje van de Speedy) en die heb ik al sinds 2004! Onverwoestbaar, praktisch en loopt lekker. Ik heb geen reden om een nieuwe te kopen, kindje nummer vier kan ook gewoon weer in deze wagen liggen..! Liefs Esther
PS ik heb Quinny gestemd omdat wat vroeger de kinderwagens van Maxi Cosi waren (behalve de nieuwe Mura), nu allemaal Quinny is. Liefs
Wij hebben sinds vorige week de Bugaboo Cameleon, in de zilver editie, ben er helemaal blij mee! Staat te pronken in de woonkamer en kan niet wachten om er lange wandelingen mee te maken...
ik vind de stokke persoonlijk ook erg lelijk. wij hebben een bugaboo cameleon en niet dan lof over deze wagen, hij is superwendbaar en ik vind hem ook nog eens hartstikke mooi!
Haha ik blijf het bijzonder vinden dat zoveel mensen zeggen dat ze de Stokke lelijk vinden Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat iemand de Quinny of de Bugaboo lelijk vindt ofzo, alleen over de Stokke zijn mensen zo uitgesproken... grappig (overigens zou dat voor mij alleen maar meer reden zijn om juist die Stokke te kopen, ik hou wel van 'anders' )
wij hebben een esprit hele mooie wagen maar niet zo functioneel wandelwagen kan namelijk niet helemaal plat
oh wa leuk, heb me kapot gelachen met de reacties! je hebt groot gelijk niet iedereen durft met zo een prachtige kinderwagen gezien worden en de bugaboo en quinny ooit al van kuddegedrag gehoord ben blij met men stokke , vind de rest hem maar lelijk hihi
Ik heb vandaag de Stokke Xplory besteld! Ik vind het een superding! Hartstikke mooi design en de rest van de wagens valt er echt bij in het niet vind ik. Heel praktisch dat je kindje zo hoog zit en dat de zitting 2 kanten op gezet kan worden. Dus tja... ik ga hier 100% voor. Sterker nog, ik heb nog naar andere wagens gekeken, omdat de Stokke zo duur is, maar als je hier eenmaal je oog op hebt laten vallen, dan vind je de rest echt niet meer mooi...
bij ons zal het gaan tussen joolz bloom en quinny speedi sx me man vind de quinny mooier maar ik de bloom haha dus wordt nog wat maar als het een meisje wordt mag ik die roze bloom zei die haha
Wij hebben gisteren een Topmark gekocht. Nieuw 300 euro met 3 bakken (maxi-cosi, ligbak en zitbak) Ik vond hem lekker licht rijden, lekker klein en niet zo'n bak en hij reed heerlijk. In het zwart, want ik hou niet zo van dat uitgesprokene. Bovendien handig, omdat we het geslacht nog niet weten. Ik dacht ook al te horen dat kindje maar anderhalf uur in de maxi-cosi mag, maar vriend verstond juist: tot anderhalf jaar. Hoe zit het dus werkelijk?
wij hebben een urban jungle. Limegroene bak en zandkleurig buggygedeelte 2e hands maar ben er super blij mee.