Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de cruiser? Die staat nu voor 50 euro (!) te koop bij de Leenbakker. Wij hebben nog helemaal niet naar kinderwagens gekeken, maar deze lijkt op het eerste oog wel erg uitgebreid en goed (reiswieg, buggy, dekbed etc). Met één wiel voor, zodat je er goed mee kunt sturen.. Ik vind het alleen een beetje link om deze te kopen terwijl we nog helemaal nergens anders gekeken hebben.. maar ja voor die prijs! (heb al gekeken op andere sites staan ze in de aanbieding voor 189,00!) ik hoor graag jullie reacties...
Ik zou gewoon naar de Leenbakker gaan en een testritje maken met de wagen. Neem ook een zware rugzak of iets dergelijks mee zodat je hem ook kunt testen met wat gewicht erin.
We hebben toch besloten om het niet te doen.. het lijkt me toch handiger om een wandelwagen te hebben waar de maxi-cosi op geklikt kan worden, bovendien las ik dat de buggy erg klein is voor als je kindje wat ouder is.. we gaan gewoon over een tijdje bij een winkel met meerdere modellen kijken, dan maar wat duurder.. we hebben tenslotte nog alle tijd
Guusje11, het lijkt wel alsof jij wilt dat iedereen de Stokke lelijk vind! Zelf heb ik de bugaboo cameleon, vind ik persoonlijk niet supermooi maar wel superhandig en rijdt geweldig waarschijnlijk dat daarom zoveel mensen voor dit merk kiezen. Heeft niets met kuddegedrag te maken hoor. Of de Stokke mooi of lelijk hangt van je smaak af maar apart is ie zeker
Wij hebben ook een buzz gekocht... had met de eerste een adventure en zaten ook met probleem dat deze erg breed is met inklappen.... Heb de nieuwe kinderwagen nog niet in het echt geprobeerd.... maar bij ons zit de reiswieg toch echt niet gammel erop hoor.... ik herken het dus niet.... uhhh weet je zeker dat hij goed bevestigd zit...
Wij hebben de quinny buzz3 met een all terrain tyre aan de voorkant. Want anders loopt ie zwaar vind ik. Verder een prima wagen. Het is leuk dat je kindje naar je toe en van je af kan kijken. De bugaboo rijdt prima maar die wagen vind ik dus echt niet mooi. de bugaboo bee vind ik nog minder mooi. De stokke vind ik juist wel leuk maar erg duur.
Wij hebben de mutsaert transporter besteld. Vind het echt een superwagen voor weinig geld! 400 euro compleet. En ik vind hem er stoer uitzien, rijd super ook erg licht, vouwt enorm klein op en alle handelingen zijn erg makkelijk en snel gedaan (in de winkel getest). Persoonlijk vind ik de stokke 'apart' kan hem niet echt lelijk noemen maar ook niet handig ofzo... De bugaboo vind ik echt spuuglelijk..... Een perfecte wagen voor kleine mensjes maar kan me weinig voorstellen dat andere mensen hun kindje zooooooo laag kunnen en willen vervoeren als je zelf een normale lengte hebt.. Ik zou dat echt 20000x niks vinden he. Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinige die zo denkt over deze wagen maar in mijn ogen is het niet meer dan een uit de vorm geschoten winkelwagentje... Maar ja, is gelukkig allemaal heel persoonlijk
mee eens met bericht boven mij. Staat echt niet hoor die bugaboo bij de meeste mensen. Allleen als je ongeveer 1.60m bent ofzo of korter. Daarom ook niet genomen (hij rijdt wel heel goed) Ik ben 1.76m en dan ziet het er niet uit. Veel te klein/laag. Daarom hier een joolz bloom. bevalt goed.
Zo denk ik er ook over, ben zelf lang nou geen gezicht dan zo'n bugaboo. Daarom ben ik ook voor de Stokke gevallen maar daarnaast vind ik de vormgeving van de stokke ook wauwie..
hier nog een niet-fan van Bugaboo. wij zijn 1.83m en 1.92m en dan is die Buk-a-boo (hihi) echt niet handig. ik heb bovendien drie rugoperaties gehad, dus zit uberhaupt niet ta wachten op onnodig diep bukken en tillen. en ik vind 'm spuuglelijk, maar goed, da's smaak! wij hebben de Quinny Speedi Papillon gekocht (via marktplaats). ideale wagen voor ons, denk ik.
Ik heb een quinny buzz, deze bevalt prima! Wel vond ik dat de stof van de kinderwagenbak snel pilt en dit vond ik best jammer (dan lijkt het net of deze al oud is), verder super tevreden! Groetjes Senna
Hier de quinny buzz 3. We zouden eerst voor de speedi gaan, maar met kerst hebben we de buzz gekregen van mijn ouders. Vandaag heb ik hem met de buggyzit gebruikt voor mijn zoontje en hij rijd heerlijk.
bambino world. zeer solide wagens, extreem praktisch en veel ruimer dan de bekende merken voor een fractie van de prijs. ik heb nu 2 kinderwagens, een duowagen en 2 buggy's voor een prijs waar de meesten nog niet 1 wagen voor hebben. En wij hebben nog nooit defecten of onhandigheden gehad. de eerste wagen wordt straks gebruikt door mijn as nichtje/neefje. wij moeten nu toch over op een duowagen
Ja die heb ik ook, en idd je kan geen lekke banden meer hebben. Plus ik heb echt een heel klein koffertje (suzuki swift) en hij past er mooi in.
Mutsy slider, is een nieuw model en heeft dezelfde principes als de bugaboo cameleon, alleen is dan een stuk goedkoper en ik vind hem persoonlijk fijner!
Hier de Easy Walker sky. Ik vind het een zalige kinderwagen; rijdt heel vlot, ook op ruw terrein ( velden, strand, etc) . Heeft ook een verstelbare duwstang in hoogte. En een niet te klein mandje onderaan. Kan ook serieus wat gewicht aan aan de duwstang, ik ben nogal een 'buggybehanger' , dus das wel een extra voordeel Minpuntje (vind mijn man ), hij vind hem te groot opgeplooid ( hij is kleiner opgevouwen of de quinny speedy), maar de vorige was de max taxi en die is echt mini opgevouwen maar niet te vergelijken met deze kinderwagen.