welk merk kinderwagen heb je?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door allegria, 25 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk merk kinderwagen heb je?

1. mutsy

2. quinny

3. bugaboo

4. stokke

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ik had eerst hier de Stokke, werd gek van dat ding, toen de kleine begon te groeien werd het mij te zwaar.Helaas geen rijbewijs en nam ook zoveel ruimte in beslag.Vind hem nog steeds super mooi als ik iemand mee zie lopen.Heb de stokke verkocht voor een quinny, deze weer 3 mnd later verkocht omdat hij niet in een ligstand kon.Was super licht dat wel.Heb nu gewoon een buggy van de prenatal zelf. Ideaal... heeft alles wat ik nodig heb.
    heel licht.
    boodschapmandje
    ligstand.

2. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    In welk opzicht vond je de Stokke te zwaar?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een quinny speedi twist met alles er op er eraan ik vind het echt een super kleur en hij liep ook erg soepel.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mutsearts transaction hebben wij. Volgens mij nu niet meer verkrijgbaar. Als kinderwagen (bak erop) vonden we hem erg fijn. Als kinderwagen een stuk minder. Dochter was 7 maanden kon al zitten, maar de wagen was echt nog te groot en ze vond het niet leuk. Inmiddels is ze een jaar geweest en gaat ze er eindelijk in passen.

5. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hahaha, ik moet echt lachen om alle reacties die op dit item geplaatst zijn!

Hier weer een bugaboo-koper (cameleon). Moest dan ook het hardst lachen om de niet-bugaboo-fans.
    In begin vond ik hem ook niet super mooi maar na nog eens goed kijken vergelijken... vind ik hem steeds leuker worden. Ben voor de grijze met witte kap gevallen. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen! Vanaf mei mogen we gaan testen, heb er al zin in :)
    Ons criterium was ook wel smalste wagen en klein inklapbaar i.v.m. opbergruimte in huis en mijn auto.

Ik vind de stokke echt een raar ding. Moet echt een kwestie van smaak zijn. Maar moet al lachen als ik de filmpjes over de stokke zie. Spuuglelijk noem ik hem altijd maar het is ook maar goed dat meningen zo lekker verdeeld zijn. Anders was alles ook maar saai ;)
    Bloom vond ik ook erg leuk maar vond het kapje wat aan de kleine kant. Maar mooie kleurtjes en vormgeving. Vind hem ook wel een beetje op de bugaboo lijken....

Iedereen veel plezier met zijn wagen!

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ben een Stokke-fan ;) maar ik vind 'm ook zwaar hoor. Dat is ook waarom ie in de consumentenbond-test laag scoorde, doordat het onderstel gewoon een stuk lomper en zwaarder is dan van de meeste andere wagens.

7. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    wij waren aan het twijfelen tussen de mura en de stokke,
    geloof me toen ik de mura in de auto moest leggen brak ik haast men rug,
    we hebben een hoge koffer(amerikaanse wagen)
    de stokke ligt ik gewoon met 1 hand op hoor, geen enkel probleem, en hij is zo wendbaar.
    hij staat nu nog op de babykamer en ik kan hem gewoon zo opvatten als ik wil

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik heb geen andere wagens geprobeerd, dus kan niet vergelijken :) Wij zagen de Stokke en waren meteen verkocht, we vonden 'm qua uiterlijk geweldig en qua gebruiksgemak ook, super wendbaar en flexibel, dus dat was een snelle keuze. Of ie zwaarder is dan andere kan ik dus niet over oordelen, maar ik vind 'm wel zwaar. Ach, misschien ben ik gewoon niet zo sterk haha :)

9. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    oh ok, een kinderwagen is gewoon geen lichtgewicht meid ;) :)
    maar geloof me de stokke is 1 van de lichtste

10. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ook wij hadden een x-adventure, en wat een onhandig ding zeg.Te groot en lomp, bijna niet wendbaar.....voor de 1e hebben we hem gebruikt.Nu hebben we een Titanium baby Cosmo gekocht, veel beter en handiger.Zitje kun je naar je toe laten kijken, wat ik erg makkelijk vind.Bij de x-adventure kon dat niet en toen is mijn menneke bijna gestikt in iets, omdat ik het niet in de gaten had.En ook de beentjes konden niet omhoog met dat onding,waardoor hij heel zielig in zijn gordel hing...Die we nu hebben is 10 x beter en heeeel wendbaar, ook wel makkelijk met een 2e!

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Maxi cosi mura 3, blue berry slice

12. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Ooooooh wat ben ik jaloers op je, ik wil zoooo graag de bugaboo silver maar is nergens meer te krijgen. heb zelfs Belgie al gehad :cry:
    Heel veel plezier er mee.

13. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Bij Prenatal Zuidoost is ie wel verkrijgbaar hoor. Desnoods neem je het showmodel toch?

14. Tinkerbellmama

Tinkerbellmama Actief lid

11 dec 2008
    201
    0
    0
    Hoeraaaaaaa, we waren afgelopen zaterdag bij prenatal in Breda en toen ik het daar vroeg was er die morgen 1 terug gegaan de winkel in omdat mensen hem niet op kwamen halen.
    Hebben hem meteen gekocht, helemaal super :D

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

wij hebben voor de quinny zapp gekozen. lekker klein en super licht. handig voor mij want ik ben marr net 1m65..

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    De Quinny zapp is alleen een buggy toch?

Wij hebben een Quinny Speedi, ik ben er altijd wel tevreden over geweest. Alleen vind ik 'm wel erg lomp (vond ik eerst niet erg, nu irriteert het me) en de wandelwageninzet is wat achterover gekanteld en je kindje kan dus nooit helemaal goed rechtop zitten. En dat wil Eva wel het liefst. Heb laatst bij een vriendin de Bugaboo gebruikt en die vond ik wat dat betreft echt fantastisch! Ik vind 'm wel lelijk ;), maar bij een volgend kindje willen we die misschien toch wel (2e hands) kopen.

17. Charly

Charly Lid

20 okt 2008
    44
    0
    0
    Wij hebben een Easy Walker Sky (3-wieler).
    Superstoer, handig, robuust, licht en echt met een vinger te besturen !

18. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Wij hebben een Quinny, bevalt prima!
    De eerste is er nu uit en de tweede gaat er zeker in.

xx

Deel Deze Pagina