quinny buzz vs buggaboo welke? Aanschaf voor pleegkindje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hallo Allemaal,

Ik heb even advies nodig. Zal de 'situatie' even een beetje proberen uit te leggen :D
    De oudste twee hebben een xadventure inmotion gehad, fijne wagen maar helaas erg uitgeleefd:). T heeft altijd in de wandelwagenbak gelegen maar we zijn nu toe aan een zit.
    We willen nu graag een TWEEDEHANDS kinderwagen aanschaffen, wandelwagenbak is niet intressant maar de zit dus wel.
    We hebben een renault megane {nieuwste type} om met z'n 5e op stap te gaan, kofferbak past de x-adventure prima in máár zodra we meer mee moeten nemen dan alleen de kinderwagen word het meteen érg klein. We zoeken dus een kinderwagen welke zeer KLEIN is op te vouwen. Hierdoor kwamen we uit op de quinny Buzz en de Buggaboo, maar welke?? :(

Welke raden jullie aan? En waarom?
    We willen max 150 euro uitgeven.:)

2. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Waarom ga je nog voor een wandelwagen?
    Er zijn ook buggy's die een ligstand hebben, vaak zijn deze kleiner in te klappen dan wandelwagens.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    We hebben een buggy, maar vind het niet ideaal als we bvb door het bos wandelen.

4. KimK

KimK Niet meer actief

Ik vraag me af of je een Bugaboo krijgt voor €150 maar ik vind dit echt dé kinderwagen. Heb de cameleon en donkey gehad echt supertevreden over.

5. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een bugaboo frog. Heel erg over te spreken.
    Maar idd, geen idee of deze tweedehands voor dat bedrag te krijgen zijn. Succes!

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    De bugaboo is niet klein....en zeker niet te krijgen voor die prijs ben ik bang.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zou voor de bugaboo gaan, wij hebben hem en ben er zooo blij mee! Heerlijke wagen. Wel denk ik dat het budget erg krap is! Heel misschien dat je een bugaboo frog voor dat geld kan vinden, maar die zou ik 'te oud' vinden..

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Na heel lang en goed zoeken heb ik op mp een bugaboo frog gevonden voor 100,- en heel tevreden over. Klein opvouwen kan je het niet noemen maar wel redelijk plat (als buggy)

9. Malaak

Malaak Actief lid

25 apr 2013
    218
    0
    16
    Antwerpen
    Ik heb een quinny en ben er supper blij mee. Heb ook een buggaboo van mij schoonzusje gekregen (van haar zoontje) maar moet zeggen dat ik de quinny veel fijner vind. Ook omdat je 2 zittingen hebt (soft en xl) en de baby in verschillen standen heerlijk kan slapen. Ik gebruik de buggaboo als reserve wagen bij mijn ouders. Maar nogmaals de quinny was zeker geen miskoop. En als je goed zoekt zeker wel voor die 150 euro te vinden.

Deel Deze Pagina