Wij hebben een quinny vond het een fijne wagen. Geen idee wat nou de beste kinderwagen is , verschilt denk ik per persoon. Vriendin van mij heeft een kinderwagen, een beetje een bugaboo look a like voor nog geen 200 euro Exclusief maxi cosi. Geen bekend merk, maar ik was opslag verliefd. mocht heb een dag lenen en toen hij ook nog eens helemaal beviel werd ik nog meer verliefd, helemaal voor die prijs
Wij hebben de iCandy peach. Hele fijne wagen, erg compact als hij ingeklapt is, ook maar 2 handelingen voor nodig. wagen rijd goed op zand, gras, in het bos, over grind. erg fijne wagen, wij kochten hem 2 en half jaar geleden voor 1200euro. Nog steeds geen spijt van. Hij gaat over een paar maanden gebruikt worden voor ons tweede kindje.
Wij hebben na vele goede reviews te hebben gelezen, via prijskiller de Bransson DeLuxe (met evabanden) kinderwagen besteld voor 250 euro! De wieg en buggy zijn in beide richtingen omkeerbaar, lekker klein en makkelijk inklapbaar en heeft een ruime boodschappenmand en is ook nog eens supermooi (Inclusief luiertas, voetenzat, musiektennet en regenhoes). ik heb hem naast een A-Merk kinderwagen van een kennis gezet en verschilt helemaal niks! Ben er echt superblij mee waarom voor duur gaan als t ook goedkoop kan? Deze is hem: (zie trouwens dat ie afgeprijsd is ) Goedkope luxe kinderwagen brounie online kopen | Prijskiller.nl
Wij hebben de mutsy transit. Heerlijke wagen met verstelbare stang, wij zijn wat langer dus dat is ideaal. 450 euro incl luiertas en Maxicosi bij babydump.
Wij hebben de joolz day in jeans stof. Zoooo blij mee, ben helemaal verliefd om het stofje. Lekker stoer en toch neutraal. Als het goed is mogen we hem in mei in gebruik gaan nemen wel al wat ervaring met deze wagen van mijn schoonzusje (wel alleen met wieg, nog niet met de stoelinzet). Vind hem makkelijk inklapbaar en neemt relatief weinig ruimte mee. Is lekker lichtgewicht en wendbaar, maar toch niet instabiel. Verstelbare duwstang, handig want wij verschillen veel in lengte. Lekker hoge wagen vind ik, heb niks met die lage bakken. Gekocht via babyhuys webshop. Te gekke aanbieding met extra kortingscode van wij.nl. Uiteindelijk 750 euro betaalt voor complete wagen (wieg+stoel+onderstel) met gratis boodschappennet en joolz voetenzak.
Wij hebben de Bugaboo Cameleon. De zand-roze kleuren. Hij gaat nu voor de derde ronde mee en is nog in prima staat. We moeten alleen een nieuwe bekleding hebben voor het buggy-gedeelte, want na 2 kinderen met bekers en koekjes ziet dat er echt niet meer uit. De kinderwagen bak ik nog in perfecte staat. Wel moet er een nieuwe frame komen, want die is niet meer zo netjes. Maar waar vind ik nou een kinderwagen voor 99,95 Ben blij dat wij hem bij de eerste zwangerschap hebben gekregen, want ben er erg blij mee en trots op. Dus ik vind het een echte aanrader!
Wij hadden precies deze eisen... Wij hebben gekozen voor de Mai cosi mura 4. Joolz vind ik ook mooi, de Stokke trouwens ook, maar dat vind ik geen 'bos-wagen'. De bugaboo is ook mooi, vanaf de kinderwageninzet, de reiswieg zit mij te laag. Maar als jullie allebei klein zijn, ga ik de mura afraden, die is wel erg lomp hoor (waar ik van houd, maar mijn moeder is 1,60 en echt een midget achter deze wagen)