Welk (merk) kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door cocko, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Als kleine kleine baby had ik veel feetje, burberry, maar ook Hema en zeeman.
    Nu is ze tien maanden en heb ik veel bakkaboe, name if, Hema, kiezeltje en jottum. Daarnaast rompers, leggings en vestjes van de zeeman.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    #22 Pluis81, 20 apr 2013
    Laatst bewerkt: 20 apr 2013
    Imps & Elfs
    IKKS
    Tommy Hilfiger
    Jottum
    Burberry
    Z8
    H&M
    Nijntje
    Frendz (V&D)
    Bakkaboe
    Dirkje
    Hema

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Mexx
    Name it
    Noppies
    Z8
    Vingino
    Retour
    Airforce
    Dirkje

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hema
    Ralph Lauren
    Tommy Hilfiger
    McGregor
    Burberry
    Lief!
    Bengh
    Liu Jo
    Benetton
    Vingino
    Noppies
    Jottum
    H&M
    Zara
    Mexx
    Esprit

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier oa deze merken in huis

Vingino
    Z8
    Lief!
    Bakerbridge
    7one7
    Retour
    Gymp
    Noppies
    Oilily

6. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Voor kleertjes als baby: Noppies, C&A (pyjama's en rompers), H&M, JBC, Esprit, Zeeman
    Voor kleertjes nu: Petit Filou, Esprit, Mexx, S'Oliver, C&A, Woody(pyjama's en rompers)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Alles wat ik leuk vind. Dat is van de Wibra tot aan Tommy en van Unlocked tot McGregor.

8. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Vroeger was ik echt van de merken en dan voornamelijk s&d le chiq, barbara farber. Nu ben ik beetje verandert en vind het opeens zonde vaan het geld dus nu is het primark, h&m enz...

9. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    H&m zit mijn dochter momenteel als gegoten, dus dat ligt nu hoofdzakelijk in de kast.
    Verder veel benetton en lief!

Voor haar babyperiode had ik veel van mexx, name-it, babyface en feetje. En natuurlijk ook benetton (is echt mijn favo-merk)

10. knap

knap Niet meer actief

Hier vooral prijs gericht kleding kopen voor de kinderen. Maar wel met redelijke kwaliteit. Meestal veel van de C&A Zeeman en Wiebra.
    En vooral meestal katoen. Geen synthetische spullen hou ik zelf ook niet van. Vooral zweet zooi is dat meestal haha.

En ik geef het toe zou het ook wel eens leuk vinden om mijn kids in merk kleding te steken maar ik heb meer aan voldoende kleding dan aan merk kleding.

Dus even aanvulling van topic jaloers. Ben wel eens jaloers dat ik niet mijn kinderen in duurdere spullen kan steken :p:)

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik koop waar ik leuke dingen zie, maar ik vind het al snel te duur. Voornamelijk Zeeman, Wibra, Hema, H&M, Jola (maar alleen in de sale)

Heb 2 jaar geleden een kadobon van 250 euro van kleertjes.com gewonnen en daar is nog geloof 100 euro van over....Vind het zo zonde om grote bedragen aan 2 shirts en een broek uit te geven! Heb er een hele mooie winterjas voor mijn oudste gekocht en daar ben ik nog steeds blij mee, maar verder, nee. Ik vind de 'goedkope' kleding minstens zo leuk! En het gaat vrijwel allemaal prima een tweede ronde mee dus kwalitatief minstens zo goed als merk.

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik koop net wat ik leuk vind.
    Ik heb veel van z8, vingino, retour..
    De hema vind ik heel af en toe wat maar bijna nooit..
    Wel de leggings heb ik daarvan voor de dames.
    En als ik iets leuks zie bij de zeeman pik ik dat ook ff mee..
    Dan hebben we weer iets meer in de kast hangen en de zeeman heeft leuke prijsjes... haha..
    Ook super spul heeft Jola.. de kleren van bakkaboe..
    Mij maakt het niet uit... duur, goedkoop of wat dan ook.. zolang het maar mooi en leuk is :D

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier hetzelfde ;)

14. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Z8, retour, carbone, beebielove, ikks, little feet, Tommy hilfiger, replay, gymp, mexx, claessens, dit hangt in haar kast, elke maat/elk seizoen (onbewust)

Rompers enkel petit bateau

Daarnaast een paar t-shirts van h&m en c&a voor erbij

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Bfc
    Adidas
    Nike
    Tommy hilfiger
    Vingino
    Benetton
    Hennes
    Wibra
    Zeeman
    V&d
    C&a
    Lief

Maybe wat vergeten maar zoal is dit t :)

16. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Z8
    Lief!
    BFC
    Noppies
    Retour
    Carbone
    Vingino
    Tom Tailor
    O'neill
    En heel soms replay

Toch ben ik een koopjesjager. Ik koop bijna nooit merkkleding voor de volle mep... Ik speur webwinkels af, en ben gek op SALE borden bij kledingzaken:D
    Ik vind kwaliteit erg belangrijk, maar ook dan er niet 13 in een dozijn kinderen rondlopen in dezelfde kleren als mijn kinderen.
    Vaak krijgen we te horen dat onze meiden er zo leuk bij lopen qua kleertjes:) Dat vind ik leuk, ik probeer namelijk ook dat ze er zo leuk mogelijk uit zien.
    Toch haal ik het alleen in de sale. Dan is het vaak net zo duur als HEMA of H&M, kwaliteit is beter maar ik hoef me niet druk te maken om een vlek, gaatje of wat dan ook. Ze moeten namelijk gewoon kind kunnen zijn en niet bang te zijn dat mama boos wordt dat de kleertjes vies zijn geworden.

17. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Hier vooral H&M.
    Ook Just Small vind ik erg leuke/betaalbare kleding hebben.
    Verder eigenlijk gewoon als ik iets zie.
    Dit kan net zo goed zeeman als de hema zijn.
    Mij zal je niet snel een een tshirt van 30 euro zien kopen aangezien ze er zo uitgegroeid zijn.

18. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik koop veel merk. Max heeft ook wel H&M enzo, maar dat zit vaak een stuk minder mooi dan de merkkleding.

Ik kom net terug uit NY en daar zijn de prijzen echt fantastisch. Heb daar dus net heel veel merkkleding gekocht (Timberland schoenen voor omgerekend 16 euro!)

Merken wat hij nu in de kast heeft:
    tommy hilfiger
    Timberland
    S Oliver
    Vingino
    Levi's
    Mexx
    Name It
    Noppies
    Babyface
    Converse

Als je wil zien hoe het gedragen wordt check dan even mijn weblog waar ik schrijf over mijn zoon zijn kleding
    Maximaalkinderkleding

19. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik geef niets om merken.
    ik haal regelmatig wat van marktplaats dan is het soms merk omdat het nog een beetje betaalbaar is maar ik ga niet op zoek naar een broek van vingino ofzo... dus wat ik leuk vind biedt ik op. nieuwe kleren koop ik geen merk dat vind ik echt zonde van mn geld. en mijn kindjes zien er altijd leuk en netjes uit.

ik koop bij ter stal, zeeman, c&a, bon prix, hema

de merken die ze hier dan hebben:

oilily
    barbara farber
    name it
    mexx
    cakewalk

als baby wel veel dirkje en feetje gehad

20. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hema, lief!, mexx, prenatal, v&d, babygap, blizz 5, babyface, noppies.
    Meeste is nieuw, maar laatst heb ik wat leuke merk kleertjes 2e hands gekocht.

Deel Deze Pagina