Welk (merk) kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door cocko, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Toen mn jongste nog kleiner was vond ik ducky baeu leuk en nu heb ik ralph lauren en armani moncler en d&g

Voor mijn oudste:
    H&m
    Frankee morello
    Roberto carvalhi
    Moncler
    Gucci
    Hugo boss
    Armani
    Burbery
    D&g
    Vingino
    Mexx
    Ralph lauren

2. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Ligt er maar net aan hoe mn kop staat eigenlijk. De ene keer in een winkel, de andere keer online (nieuw of 2e hands). Ben gek op koopjes en vind het geen probleem om grote zakken met kleding op te halen. Wat ik leuk vind wordt gebruikt, de rest gaat naar iemand anders of wordt vermaakt in bijvoorbeeld een speelkubus.
    Kwa merken:
    Frendz, prenatal, h&m, zeeman, wibra, c&a, ikks, hema, bambino, petit bateau enz.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zeeman, Wibra H&M en hema rest vindt ik veel te duur in verhouding met hoelang hij het aan heeft.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik koop vooral wat ik leuk vind staan, maar ben wel gek op koopjes en goedkope kleding. Mag ook best tweedehands. Ik vind de duurdere merkkleding niet perse leuker ( al vind ik vingino en z8 wel erg mooi) en vind het zonde van het geld als je kijkt hoe snel ze er weer uitgroeien en in een nieuwe vingino spijkerbroek zit net zo snel een gat als een hema spijkerbroekje.
    Ik koop dus veel bij hema en H&M of We, soms heeft zeeman of wibra ook leuke kleertjes. Duurdere merkkleding wil ik soms nog weleens tweedehands kopen. Ik koop dan noppies, name it, vingino, z8, chaos and order, br@nd
    ik draag rustig van alles door elkaar. Kinderen letten toch niet op merk, als het maar leuk eruit ziet!

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

name it, noppies en feetje zijn mijn favorieten..
    maar koop ook bij de hema en h&m.

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik koop ook wat ik leuk vind..
    Bij Hema koop ik eigenlijk alleen rompertjes en maillots.

Ik koop regelmatig kleding van merken als:

S&D
    Jottum
    Monnalisa
    Mexx
    Tommy Hilfiger
    Vingino
    Z8

Ik loop ook iedere week even de H&M in en neem dan mee wat ik leuk vind, dit is vaak niet veel. En ik heb de Zara ontdekt, geweldig! Heb ook biebielove, Esprit, Prenatal, V&D.. Maar mijn voorkeur gaat echt uit naar de exclusievere merken..

7. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop veel bij coccinelle.
    Ben verzot op burberry, Tommy hilfiger, ralph lauren en Mona Lisa
    Echter nu de oudste naar school gaat, en dus vaak verft veel andere dingen gekocht voor haar,
    Vingino, s&d le chique.

Voor de jongste ook burberry en Tommy maar ook z8 en born to be famous.

Maar als ik bij de hema ben en ik zie iets leuks neem ik het ook mee. Dus het wisselt een beetje.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Voornamelijk h&m en zara, maar ook hema, wibra, zeeman, v&d, coccinelle, babyface, s&d, noppies...
    Gemengd, gewoon wat ik leuk vind voor hem op dat moment en wat mijn bankrekening toelaat :)

Deel Deze Pagina