Welk merk kleertjes draagt jouw kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Madeliefke, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk merk kleding draagt jouw kindje?

1. Noppies, Name it

2. Lief! Lifestyle

3. Bfc, Baby Barb

4. Z8

5. McG, Tommy, Gaastra, Replay

6. Billy en Lilly

7. Feetje, Dirkje

8. Esprit, Mexx

9. Bakkaboe

10. huismerk HEMA, Zeeman, Wibra, Hans Textiel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0

hier nog zo'n "krent" hoor....het kan me juist mateloos irriteren als die kleintjes (onder 1 jr) in esprit of duurder lopen/kruipen...Naar mijn idee kan je je geld wel beter besteden, desnoods op een spaarrekening van je kleintje zetten.
    ik vind het heerlijk als ik een broek van 5 euro bij de C&A scoor voor mijn zoon van 2,5 jr...een mooie zwarte ribbroek, niets mis mee...Bijna een sport kan ik wel zeggen....;)

maar, t is soms wel goed zoeken hoor, leuke kleding voor weinig....Hema vind ik zelfs soms nog duur hahahahaha...En dat terwijl we genoeg te besteden hebben....maar ze groeien zo hard...en ik zie zoveel leuks...dus ja, liever meer kleding in de kast voor weinig, dan weinig kleding omdat het zo duur is....

ieder zijn ding hoor....maar dit is mijn mening

2. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    dat is wel een goed idee ja, verkopen via marktplaats!! als je dat verrekent valt het idd wel weer mee....

en die droger gebruik ik ook alleen maar voor hydrofiele luiers.....alle truitjes en broekjes en rompertjes gaan op het wasrek....ik koop dan goedkope kleding, maar daar moet je misschien nog zorgvuldiger mee omgaan in de was, omdat het anders snel OP is....hihi

3. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

h&m
    v&d
    wibra/zeeman

mexx en esprit koop ik weleens maar wel als het in de korting is anders vind ik het erg duur

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Sorry hoor, maar dat maakt iedereen toch zelf uit? Een kind van 2 speelt ook met zijn esprit-broek in de zandbak en gaat ook naar de kinderboerderij in zijn mexx-jas, daar komen ook vlekken in. Vind dat iedereen toch zelf mag bepalen wat hij/zij koopt voor eigen kind en wat dat kost en wat je spaart voor je kind, óf je spaart en hoeveel, ook dat maakt iedereen zelf wel uit.

5. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    tjonge jong....snauw snauw....
    ik zei er toch bij: dit is mijn mening....
    tuurlijk mag iedereen het zelf bepalen, dit is alleen mijn mening.
    buiten dat om ken ik genoeg mensen die niet sparen voor hun kinderen maar wel ALLES over de balk smijten...en wie betaald dan straks hun studie?of laten hun het kind starten met een studielening??? Moet ieder voor zich weten...ik wil graag mijn kind een goede basis mee geven dat je geld bewust kan uitgeven...Goed, niet dat hij daar nu iets van meekrijgt nu hij 2,5 jr is maar goed...

voel je vooral niet persoonlijk aangevallen, het was maar een mening...

6. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik koop ook hele dure kleding (armani,dior d&g enz)
    maar de kinderbijslag wie ik krijg gaat gewoon gelijk op zijn spaarrekening en dan sparen we zelf nog elke maand, dus hier wordt ook genoeg gespaart het kan natuurlijk ook allebij!
    maar ik vind die merk kleertjes gewoon mooier dan de niet merk kleertjes (want die heb ik ook wel)
    je ziet wel heel goed verschil vind ik van kleren ook als ze het aanhebben zie ik of het merk is of niet, maar ik vind bloesjes ook heel leuk staan bij een jongentje en daar heb je met merkkleren veel meer keus in en dan vind ik vooral burberry heel mooi staan!

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mag je mening zijn maar laat elkaar in zn waarde...
    En alles over de balk smijten? Denk dat mensen die dure kleren voor hun kinderen kopen zichzelf dit kunnen veroorloven... mijn zoon heeft op dit moment al een spaarrekening waar je u tegen zegt... hij zal zichzelf iig geen seconde in zijn leven druk hoeven maken over hoe zijn studie o.i.d. betaald word hoor..

8. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    Je hebt gelijk:)

9. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    #209 sweetdushi, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
    Noppies
    BFC
    Tommy Hilfiger
    MC Gregor
    Guess
    Armani
    Mexx

En waar slaat het eigenlijk op van dat sparen.
    Je kan ook overdrijven. Wij sparen gewoon netjes 50 euro per maand voor onze kleine man en kunnen hem ook nog eens leuk kleden.
    En opa en oma helpen ook genoeg mee met de spaarrekening.
    Hij heeft nu al meer spaargeld als ons dus slaat nergens op dat kinderen in dure kleding iets tekort komen.
    Juist niet want dat betekent dat er veel geld binnenkomt.

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    staat er niet tussen bij de poll...
    meestal koop ik marybel, olilly, cakewalk, jottum...
    ook vaak bij de H&M,C&A...

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh en ik heb voor allebei mn dochters een spaarrekening waar al heel wat centen opstaan hoor... tis niet zo dat we geen geld voor kleding hebben... er is genoeg om zulke dingen mee te doen...
    wel vindt ik het soms zonde om dan een truitje van 50 euro te kopen waarvan ik op voorhand al weet dat ze hem een maand aanheeft en dan te klein is... dus ik kijk wel een beetje uit met wat ik koop.. als ze straks wat ouder zijn en langer met hun kleding doen dan maakt het me niet uit wat iets kost... maar voor nu combineer ik het ene merk vaak met het andere.. bv een leuk broekje bij de H&M met een leuk shirt of wat dan ook van een wat duurder merk... niet om het merkje maar omdat het zoooo schattig staat...

Deel Deze Pagina