1-Noppies! Geweldig merk, heeft ze heel veel kleertjes van! 2-HEMA heeft ze ook veel kleertjes van en alle rompertjes! Die zijn echt geweldig 3-H&M heeft ze ook veel kleertjes van. 4-Z8 heeft ze ook best wel veel van! Heeft soms geweldige kleertjes. 5-vanalles esprit, mexx, Raggazzi, Cake walk,Olily,zeeman, henk ten hoor en noem maar op! Als ik iets moois zie koop ik het.. Het gaat me niet perse om het merk! Heb van de week nog een heel mooi roze broekje bij de henk ten hoor gekocht, Ik vind gewoon dat Noppies soms geweldige kleertjes heeft
Hier voornamelijk: - Noppies - Name-It - H&M - Lief! - Hema, de meeste rompertjes komen ook van de Hema. Fijne rompers daar. Ook sokjes koop ik daar meestal.
Hier voornamelijk Z8, Guess, Tommy Hilfiger, Jottum, Replay, MC Gregor. Overigens vind ik de spijkerbroeken van Mexx en Vingino het mooiste zitten bij mijn zoontje. Overigens kan ik bij H&M ook altijd leuke shirtjes vinden, gewoon stoere t-shirts voor weinig geld. Altijd leuk. Zeeman en wibra vind ik echt helemaal niets. Ik vind de kleding echt heel lelijk en de kwaliteit is verschrikkelijk slecht. Overigens vind ik Lief! voor meisjes heel leuk maar voor jongens echt 10x niets.
ben wel gek op merkkleding baby barb en carbone mini vind ik superleuk noppies,mexx,no no,name it, maar heb nu zomerjurkjes gekocht van fiorucci en dat is echt helemaal te gek. wel verkoop ik na het dragen de jurkjes met gemak op marktplaats door, dus dure jurkjes van 50 euro gaan ook zo weer weg voor 20a25 euro. en zo ook met jasjes enz.
Over smaak valt te twisten.... Wibra en Hans Textiel vind in idd ook geen beste kwaliteit, maar over Zeeman ben ik wel tevreden. Ik heb heel wat, was heel wat af en het blijft goed.
hier nu ook desingers jurkjes tegen prijzen iets meer dan de henm www.eya-kidzz.com en niemand die ziet dat het van 2009 zomer is hoor!
Ik koop voor mezelf ook nog steeds leuke kleding hoor, ga ik echt niet minder doen ineens... mijn oudste heeft even de grote groeispurt gehad en doet nu iets langer met haar kleding dus dat scheelt weer... wel pas weer een leuk jurkje en maillot van cakewalk voor haar gekocht... mijn jongste heb ik ook weer wat nieuwe kleding gekocht... meestal koop ik het online, en als ik in de stad ben haal ik de pyama's bij de wibra aangezien dat zo weer de ton in kan.. en de maillots haal ik bij H&M of C&A... idd ook leuke haarknipjes en elastiekjes!! verschild nogal dus.. soms ben ik gewoon bepaalde kleding zat en dan is het weer tijd voor wat nieuws... zo ook voor mezelf.. ach zoalng het gewoon kan is het goed toch... als we het met minder moesten doen dan kocht ik net zo lief kleding bij een andere winkel hoor... ze groeien en zo weer uit dus.. maar ik ben er gewoon zo verslaafd aan ze mooi te kleden en vooral apart kleden... haha erg he!!
Ik koop voor dochter vaak Cakewalk, Jottum en Catimini en voor zoon is Pointer en Timberland toch wel favoriet. Maar ik koop ook wel eens wat bij de Hema en H&M. Het grote nadeel van de huismerken vind ik niet de kwaliteit, die is vaak wel redelijk tot goed, maar het feit dat zoveel kinderen dan precies hetzelfde aanhebben. Ik zie dan al op afstand dat een kind hetzelfde shirtje van de H&M aanheeft of dezelfde jas van de Hema. Weinig origineel dus en dat vind ik gewoon niet leuk. Vandaar toch meestal de duurdere exclusievere merken......
h&m, airforce, DKNY, Vingino, Burberry, Monnalisa, Carbone, phard, jottum, tommy, kate mack net wat ik leuk vind
Hier hebben de kids meer een deels Mexx of Timberland maar vaak ook lief eager beaver en salty dog en daar meestal nike schoentjes bij. Maar we hebben ook gewone kleding van de c&a en h&m enzo
Geen merk kleding. Ik vind het leuk om veel verschillende kleren te kopen en de kwaliteit van Zeeman, Hema, C&A Jola en Ter Stall, is goed voor de tijd dat ze het dragen. Soms heeft ze setjes aan van 3,- en ik vind het dan kicken als mensen zeggen dat ze er zo leuk uit ziet! Schoenen zijn vaak wel duur, maar goede schoenen vind ik ook erg belangrijk en voor Maud betekend dat helaas duur.......
ik ben helemaal niet vand e merken. ook niet voor mezelf. vind het gewoonweg niet nodig om voor een naam te moeten betalen. tis allemaal made in china en taiwan hoor haha. toen ik puber was heb ik wel merk gedragen toen was dat belangrijk. maar hier o''neill en oxbowtruien gehad die na 2 x wassen ook verlubberd waren dus ook dat zegt niet altijd wat. plurk draagt hier wat ik leuk vind en als dat heel toevallig een merkje is is dat toeval. bv dirkje hebben ze hier in een leuke winkel in het dorp, pas een leuk setje van esprit maar zag pas thuis toen ik het stond te strijken dat het van esprit was, verder slaag ik soms goed bij zeeman en deze kleertjes blijven mooi hier tot ze eruit aan het groeien is dus prima toch? haha verder terstal, hema en wehkamp en mijn meisje ziet altijd hip en leuk
Hier hetzelfde. Alleen hier ook nog bij het lijstje Terstal. Ze heeft wel wat merk, noppies geloof ik en een pakje van Puma (gekregen voor d'r geboorte, maatje 92 haha) Laatst van schoonmoeder een spijkerrokje gekregen van Imms en elfs ofzoiets? Ik was het er echt niet mee eens en werd ook boos. Maar ze moest en zou het kopen, 54 euro! Ik vind het belachelijk, dat geef je toch niet uit voor een kindje. En zeker niet, omdat ze er zo kort inzitten.
nee zoiets vind ik dus ook belachelijk.... en een spijkerrokje van zeeman of terstal of piet snot ziet er net zo leuk uit
ik vind het gewoon leuk mooie kleren voor me dochter te kopen en tja die zijn nou eenmaal wat duurder! zolang ik het mezelf kan permiteren why not! vind het ook hypocriet om zelf dure kleren te dragen en me dochter dan in zeeman te laten huppelen.. en het meeste verkoop ik als me dochter er niet meer in kan op marktplaats en dat ziet er altijd nog geweldig uit als ik het verkoop dus verdien er dan ook weer wat mee terug
ik bedoel hier trouwens niet mee dat er met zeeman wat mis is hoor want ik koop daar ook haar sokjes en rompertjes
ik vind dat hier de zeeman meer keus voor meisjes heeft dan voor jongens. Als je een meisje hebt kun je daar prima voor iets heel leuks slagen ik koop daar ook alleen de sokjes voor de kids