ik denk dat je me niet goed begrepen hebt en dat ik het wat krom heb geformuleerd.. ik zeg ook niet dat jij geen quality time met je kind doorbrengt!! ik ken je nieteens dus dat zou ik nooit kunnen zeggen als het wel zo was snapje... heb al in een vorig bericht geschreven wat ik ermee bedoelde te zeggen... sorry als het een beetje rot overkwam...
Jesse draagt nog het meest wat ik zelf maak, want kleding naaien is een grote hobby van me. Voor de rest koop ik geen dure dingen, gewoon omdat dat te duur is. Ik heb zelf geen baan, heb gekozen om fulltime bij Jesse te zijn, dus dan is merkkleding ook te duur.
Nou , na mijn reactie van vanmiddag, krijg ik een Vingino outfit voor onze dochter van mijn broer. Maar valt dat altijd zo smal? Ze krijgt het namelijk niet aan..
Yep, gemaakt voor smalle dametjes. De oerhollandse meiden passen er niet in. Lang leve de intaliaanse tailles :x
Owja, wij hebben (naast een enkel Hema rompertje) eigenlijk alleen rompers van Petit Bateau . Dus toch nog een merk wat we veel hebben, bergen rompers namelijk, haha.
Wij kopen vaan kleding van Noppies. Dat vinden we beide echt een leuk merk. Altijd wel een paar maten groter, daardoor draagt ze het dus best wel lang. En ik vind de kwaliteit echt goed, ook na keer op keer wassen.
bakkaboe helemaal geweldig zit precies bij ons (nogal)grote meisje haha!!ze is best lang!!en de maatjes vallen goed verder van alles en nog wat en het liefst zo goedkoop mogelijk ik ga geen dure dingen kopen want ze is er zo uitgegroeid!!
Wat ik trouwens fijn vond van Villa Happ is dat ze daar ook + maten hebben. Dus dan wel de taille van b.v maat 86 maar dan wel de langere pijpen, echt ideaal als je in het bezit bent van een lange slanke den Maar dat geheel terzijde Groetjes anita
dankjewel dat is een handige tip!!!tis soms wel lastig in de lengte kan ze eigenlijk al wel 68 hebben maar dan zakken de broekjes van de kont en zit gwoon niet mooi!!kzal s even rondneuzen!!
Ik koop meestal 'huismerken' zoals HEMA, H&M, Zeeman, Wibra etc. Maar Name It vind ik echt een heel leuk, duurzaam en betaalbaar merk!
Heel lastig is dat, slanke meisjes en spijkerbroekjes. Ik heb al snel dat skinny jeans gewoon skate broeken lijken, niet echt mooi. Ik heb een diesel broekje voor mn meisje, met iets uitlopend pijpje en die zit perfect. Mijn meisje heeft qua rokjes bijv nog steeds maatje 68 aan (van Noppies) en zwembroekje van Lief gewoon nog maatje 62.
Ik bedoelde met italiaanse tailles kleding die op wespen tailles is gemaakt, niet zozeer italiaanse merken
hier hebben we zelf nog helemaal geen kleertjes gekocht. ja heel af en toe iets van schoonzus krijgen we elke maand een vuilniszak vol kleding. haar dochtertje is half jaar oud dan ons dochtertje dus hier meestal hema h en m zeeman wibra mexx esprit villa happ name it bfc bakkaboe
ik koop in de winkel altijd bij Hema, Hans textiel, Wibra en Zeeman. Soms Noppies, Bfc, Dirkje maar dan wel in de uitverkoop of marktplaats. in mijn ogen ben je niet wijs als je 70 euro voor een babyspijkerbroek uitgeeft of 45 euro voor een romper. maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten! voor mezelf shop ik ook voor weinig geld en draag toch heel leuke kleren en voor de kleine ook. tuurlijk merk je dat het na een aantal keer wassen minder mooi wordt maar zo kun je tenminste nog eens wat anders kopen! het zal mij een worst wezen of ik een ander kindje in hetzelfde truitje zie! nee, daar kan ik me echt niet druk om maken en om die reden zal ik al helemaal geen dure kleding kopen. Kleertjes die te klein zijn gaan in de zak van max, er zijn namelijk ook kindjes waarvan de mama niet eens zeeman kleertjes kan betalen
Kleertjes die te klein zijn gaan in de zak van max, er zijn namelijk ook kindjes waarvan de mama niet eens zeeman kleertjes kan betalen Dacht ik ook altijd, tot ik hoorde dat alle kleertjes in een versnipperaar verdwijnen en de kleding gerecylced wordt!
Huh wist ik ook niet,nouja er zijn hier ook vast wel mama's die je er blij mee kan maken, of projecten in je eigen buurt of buitenland
Ik ben helemaal verslaafd aan de Hema, want dat is heel betaalbare kleding van goede kwaliteit die ook nog eens erg leuk is. Verder koop ik ook wel eens wat merkkleding, maar dan meestal via kleertjes.com. Als je dan van een oude collectie besteld krijg je veel korting op mooie kleding die normaal een kapitaal kost. Verder let ik wel een beetje op de prijsjes, want ze zijn er zomaar weer uitgegroeid. Ons ventje draagt nu maat 86 van broekjes en is bijna aan 92 toe. Ik kwam erachter dat maat 92 in veel winkels een stuk duurder is dan alles wat kleiner is. Voor spijkerbroekjes vragen sommige zaken dan al bijna 30 euro. Dat vind ik echt te duur, dus dan ga ik lekker naar de Hema. Daar kan ik nog voor 12 tot 15 euro een leuke broek vinden. Dat is toch een stuk leuker voor je portemonnee.